Ощадбанк вимагає, щоб військовослужбовець відвідав два відділення для подачі заяви на закриття всіх рахунків. Проте карти були видані йому близько п’яти років тому, і він вже їх закрив. Відповідний коментар він залишив 24 червня під постом фінансової установи.
Чоловік зазначає, що наразі перебуває в зоні бойових дій, але зобов’язаний особисто навідатися до відділень Ощадбанку. Він не може зрозуміти, чому процес закриття рахунків не може відбуватись дистанційно.
“Мені потрібно фізично відвідати два відділення у Львівській та Київській областях і знову написати заяву на закриття всіх рахунків і карток, виданих мені приблизно п’ять років тому, які я вже закривав. Для цього, попри статус військовослужбовця та виконання завдань, мушу витратити свій вільний час і гроші на подорож між областями знову, повторно, щоб подати заяву. Нагадую, я не користуюсь вашими послугами більше п’яти років. Чому я не можу реалізувати цю процедуру в онлайн-режимі, адже у вас є мобільний додаток, офіційний сайт і гаряча лінія?”, – питає чоловік.
Відповідь Ощадбанку
Ощадбанк прокоментував ситуацію. В установі зазначили, що закриття рахунків можливе лише в відділенні банку шляхом подачі відповідної заяви.
“Закриття рахунків можливе лише у банківському відділенні з подачею відповідної заяви. На жаль, в даний момент дистанційні канали обслуговування не пропонують такої можливості, але ми обов’язково повідомимо клієнтів, коли це стане можливим. Закрити рахунок можна не лише в тому відділенні, де його відкрито, а й в інший області за відсутності заборгованості. Якщо ж існує заборгованість, її потрібно погасити перед подачею заяви. Деталі щодо заборгованості можна дізнатися у відділенні або через контакт-центр. Погасити заборгованість можна через реквізити рахунку з іншого рахунку або готівкою. Нагадаємо, за обслуговування неактивного карткового рахунку заборгованість становить 100 гривень. Якщо на рахунку недостатньо коштів, списується лише залишок, а в мінус рахунок не йде”, – зазначили в Ощадбанку.
Важливі аспекти закриття рахунків в Ощадбанку
За інформацією видання Радіо Трек, для закриття рахунку клієнту необхідно особисто відвідати відділення банку та подати відповідну заяву. Також потрібно мати при собі:
- документ, що підтверджує особу (паспорт);
- банківську картку.
Під час закриття рахунку з активованим овердрафтом і якщо існує борг, операція не відбудеться, поки клієнт його не погасить. Якщо заява подана та борг сплачено, картка підлягає здачі працівнику відділення для знищення.
Особливості закриття рахунків в Ощадбанку
Однією з основних відмінностей Ощадбанку від інших фінансових установ є те, що процедура дистанційного закриття рахунків не передбачена. Закриття карток має відбуватися у відділенні, де вони були видані.
У випадку, якщо клієнти перебувають за кордоном чи в інших регіонах і не можуть відвідати відділення, рекомендовано оформити довіреність. Зокрема, ця процедура доступна для біженців у консульствах. Після цього довірена особа повинна звернутись у відділення, подати заяву та закрити рахунок. Якщо на рахунку немає боргів і не проводяться операції, рахунок автоматично анулюється через три роки.