VІP-клієнтка ПриватБанку звернулась до менеджера щодо списання коштів з картки, але її рахунок заблокували

Жінка звернулась до менеджера ПриватБанку щодо списання коштів з картки. Вона повідомила, що не здійснювала підписку на якийсь додаток, але працівник, не розібравшись в ситуації, заблокувала рахунок. Відповідний коментар VІP-клієнтка залишила 29 квітня під публікацією фінустанови.

За словами жінки, менеджер ПриватБанку заблокувала картки без її дозволу. Вона незадоволена послугами VІP-клієнта, за які ще має сплачувати гроші.

“Менеджер Анжела, коли я до неї звернулася 29 квітня 2025 року щодо питання списання грошей з моєї картки, заблокувала картку без моєї згоди, повідомляючи мені причину таку, що я сказала, що мої гроші хтось списує. Я не повідомляла працівнику інформації, що в мене хтось списує гроші. Вона інтерпретувала цю інформацію так, як вона хотіла, на свою думку, і заблокувала мені картки без мого дозволу. Фраза була така, що я не робила підписку на якийсь додаток. Вона розцінила, що я вимагаю заблокувати мою картку. Я незадоволена послугами VІP-клієнта, за які я ще маю сплачувати гроші. Це найжахливіший сервіс, який я зустрічала ще й за свої гроші. Неадекватність ваших менеджерів просто перевищує всі норми. Мало того, що я вже забрала свій ФОП з вашого банку і перейшла до іншого, і всім раджу так робити, тепер я ще й хочу позакривати всі свої рахунки у вашому банку”, – скаржиться жінка. 

У ПриватБанку проігнорували скаргу жінки. Куди звертатися для скарги на дії працівників фінустанови:

  • цілодобова підтримка клієнтів 3700 – для дзвінків по Україні (безкоштовно з мобільних у межах України), а також +38-073-716-11-31 – для дзвінків із-за кордону / зі стаціонарних телефонів;
  • чат «Допомога Онлайн» (з Приват24 або з сайта банку);
  • відділення банку – звернення безпосередньо до працівника відділення;
  • сайт https://privatbank.ua, меню «Скарги та пропозиції».

Про VІP-обслуговування в ПриватБанку

Для VIP-клієнтів ПриватБанк пропонує всі можливі преміальні картки міжнародних платіжних систем Visa та Mastercard. Персональні банкіри вирішують нестандартні запити та доручення VIP-клієнтів. Завдяки широкому спектру повноважень, банкір самостійно виконує багато операцій, у тому числі фінансових, коли в інших установах для цього потрібно залучати додатковий персонал. Персональний банкір допоможе зі щоденними дорученнями та попіклується про організацію VIP-обслуговування:

  • оформлення актуальних банківських продуктів,
  • проведення регулярних платежів,
  • проведення переказів та SWIFT-платежів,
  • відкриття депозитів,
  • відкриття сейфових скриньок,
  • довідки для заповнення декларацій.

Чат з персональним банкіром у Privat24

Банк в особі персонального банкіра з вами 24/7 в додатку Privat24. Персональний банкір завжди може сповістити про актуальні акції або виконати будь-яке ваше доручення. Тільки VIP-клієнти можуть підтримувати міцний зв’язок зі своїм банкіром через чат у додатку Privat24.

Консьєрж-сервіс

Власна служба Консьєржсервісу. До ваших послуг: пошук та надання необхідної інформації; бронювання квитків, готелів та авто з можливістю оплати з вашої картки; доставка квітів, їжі. 

Пакети преміального обслуговування у ПриватБанку 

Джерело