Жінці не вдається дистанційно оформити пенсійний рахунок в Ощадбанку. Вона просить зробити цей процес без водійського або пенсійного посвідчення. Відповідний коментар клієнтка залишила 14 квітня під публікацією фінустанови.
За словами жінки, оформлювати пенсію прийшов час ще 2-3 роки тому. Однак вона не може зробити це в Ощадбанку дистанційно.
“Ще раз запитую, не маєте бажання спуститися з небес до людей? Особливо до тих, хто в окупації та ще й в селах, щоб вони змогли дистанційно оформлювати КЕП та переводити пенсії на ваш банк з пошти. Це потенційні активні клієнти. І зробіть оформлення без водійського або пенсійного посвідчення, ну немає у колишніх доярок таких документів, а оформлювати пенсію вже 2-3 роки тому прийшов час. Що ви відгородилися від людей?”, – цікавиться жінка.
Реакція Ощадбанку
В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що для оформлення пенсійного рахунку в Ощадбанку клієнту необхідно звертатися до відділення банку та подавати заяву на відкриття рахунку та подальшого випуску платіжної картки.
“Наразі, для оформлення пенсійного рахунку в Ощадбанку клієнту необхідно звертатися до відділення банку та подавати заяву на відкриття рахунку та подальшого випуску платіжної картки. В разі змін ми проінформуємо клієнтів. Що стосується КЕП-банку тимчасово немає можливості оформити КЕП. Водночас у більшості зовнішніх систем можна верифікуватися за допомогою систем BankID або Дія підпис”, – заявили в Ощадбанку.
У системах, які не надають можливості верифікації за допомогою систем BankID або Дія, можна оформити окремо підпис отримання хмарного та файлового підпису на базі АЦСК “Вчасно.КЕП” https://cap.vchasno.com.ua. Механізм наступний – “Переходимо за вказаним посиланням”- Обираємо функцію “Отримати КЕП” – “авторизуємося за допомогою особистої електронної пошти”(У разі відсутності реєстрації в системі необхідно буде створити собі обліковий запис) – “Після входу в систему обираємо функцію «Отримати КЕП” – “Обираємо отримання КЕП для фізичної особи” – “далі верифікація особи за допомогою застосунку Дія, шляхом зчитування QR-коду” – “Після вдалої верифікації особи, необхідно ввести ОТП пароль, який надійде на номер телефону” -” Потім потрібно придумати PIN-код до створюваного КЕПу” – “отримання ідентифікатора хмарного КЕПу та файловий КЕП буде збережено у завантаженнях персонального комп’ютера”.
Як зняти ліміти на переказ коштів в Ощадбанку
Раніше ми писали, що ліміти на переказ коштів можна зняти самостійно в додатку Ощад або ж зателефонувавши до контакт-центру 0 800 210 800. Водночас обмеження на здійснення операцій по смс на суму більше ніж 1 тисяча гривень неможливо скасувати жодним чином.
“Ліміти на переказ коштів можна зняти самостійно в додатку Ощад або ж зателефонувавши до контакт-центру 0 800 210 800. Обмеження на здійснення операцій по смс на суму більше ніж 1 тисяча гривень неможливо скасувати жодним чином. З метою забезпечення високого рівня безпеки коштів клієнтів і відповідаючи на появу нових шляхів шахрайства на банківському ринку, банком було переглянуто ліміти на переказ коштів з карти. Тимчасово, ліміт змінено з 2 тисяч гривень на 1 тисячу гривень, та буде підтверджуватись одноразовим паролем з SMS-повідомлення”, – вказували в Ощадбанку.