Клієнтка ПриватБанку авторизувалась в додатку завдяки пін-коду. Наразі її вимагають ввести код з повідомлення, яке надійде на телефон, але вона немає доступу до зв’язку. Відповідний коментар клієнтка залишила 27 березня під публікацією фінустанови.
За словами жінки, вона не може авторизуватись у додатку Приват-24 через повідомлення. Бо в неї відсутній доступ до мобільного зв’язку.
“Доброго дня, я знаходжусь на окупованій території, а у мене раніше вхід до клієнта Приват-24 був по пін-коду, а зараз не дає ввести пароль, відразу просить 3 значний код з повідомлення, але в мене немає доступу до українського зв’язку, що мені робити?”, – цікавиться жінка.
Реакція ПриватБанку на коментар жінки
У ПриватБанку відреагували на коментар жінки. Їй радять зачекати при вході до Приват-24 доки система запропонує обрати “інший спосіб”, щоб підтвердити вхід в акаунт альтернативним способом замість смс чи дзвінка.
З міркувань безпеки код для підтвердження не відправляється у месенджери. Банк надає можливість увійти в Приват-24 різними способами. Якщо відсутній мобільний зв’язок, то можна зачекати при вході доки система запропонує обрати “інший спосіб”, щоб підтвердити вхід в акаунт альтернативним способом замість смс чи дзвінка. Якщо з цим виникають труднощі зверніться в онлайн чат на сайті — колеги в чаті радо допоможуть розв’язати питання та увійти в акаунт”, – заявили у ПриватБанку.
Як підтверджується авторизація в Приват-24?
Після введення пароля для підтвердження авторизації використовуються такі способи:
- ОТР-пароль: потрібно ввести код із SMS, що надійде на фінансовий номер телефону;
- дзвінок із банку;
- ПІН: необхідно ввести ПІН-код своєї картки, вибраної зі списку.
Також увійти в Приват-24 можна за допомогою відбитка пальця або розпізнавання обличчя. Тоді не треба вводити пароль від акаунта та додатково підтверджувати авторизацію.