Жінка подає до суду на ДТЕК через тривале ігнорування її запитів про перевірку лічильника: відповідь компанії.

Жінка бажає, щоб її лічильник працював належним чином. Проте її запити щодо перевірки приладу залишаються без відповіді, тому вона змушена вдатися до судового розгляду. Цей коментар клієнтка залишила 15 вересня під публікацією місцевого електропостачальника.

На її думку, компанія ігнорує всі звернення про перевірку лічильника, що змушує її йти на крайні заходи.

“Я також хочу, щоб мій лічильник працював, але з липня місяця мої запити про перевірку його функціонування ігноруються. Більше того, мені надходять повідомлення про очікування майстра на визначений день. А що далі? Далі приходить повідомлення про те, що все виконано. І так повторюється кілька разів. Я відмовилася платити за встановлення двозонного лічильника, але ви повинні безкоштовно встановити робочий лічильник замість непрацюючого. Мені знову склали заявку з повідомленням, коли чекати, минулої обіцянки на 15 вересня не було виконано. Тепер на 19 вересня. Якщо заявка не буде виконана, я буду змушена звернутись до суду, адже компанія не виконала своїх зобов’язань протягом двох місяців”, – розповіла жінка.

Відповідь компанії

Компанія відреагувала на коментар жінки, просячи її надати повну адресу для подальшого зв’язку та консультації.

“Нам шкода, що так трапилося. Будь ласка, надайте вашу повну адресу у приватні повідомлення для можливості подальшого вирішення питання”, – зазначили представники компанії.

Установка “розумних” лічильників

“Розумні” лічильники – це ключовий елемент сучасної технологічної мережі, що дозволяє адаптуватися до змін попиту та стану обладнання. Це стає можливим завдяки:

  • Точному обліку електроенергії. “Розумний” лічильник автоматично фіксує покази споживання та безпосередньо передає їх до енергетичної компанії в реальному часі. Це дозволяє отримати точну інформацію про споживання електроенергії в будь-який момент, не лише для окремих квартир, а й для цілого мікрорайону.
  • Аналізу отриманих даних. Уся інформація з лічильників збирається та аналізується, що дозволяє виявляти пікові періоди споживання та оптимізувати режим роботи обладнання, а також складати прогнози споживання для своєчасного зміцнення окремих ділянок мережі.
  • Дистанційній діагностиці стану приладу. Спеціалісти можуть виявляти технічні збої або пошкодження без виїзду до споживача, що значно скорочує час на реагування на проблеми.
  • Інтеграції з SCADA та іншими інформаційними системами. Дані з лічильників можуть підключати до системи моніторингу й дистанційного керування енергетичною інфраструктурою SCADA. Так диспетчер має можливість бачити реальну картину споживання в усьому мережевому сегменті, автоматично локалізувати несправності та уникати аварійних відключень (наприклад, переключаючи на резервну лінію).

Раніше було зазначено, що “розумних” лічильників на території області стає все більше — тільки з початку 2025 року компанія встановила понад 14 тисяч нових приладів. Ці лічильники не лише замінюють старі, а й є частиною великої автоматизованої системи обліку електроенергії (АСКОЕ), яка дозволяє: автоматично фіксувати споживання електроенергії; передавати дані без участі споживача; швидше виявляти аварії та несправності в мережі. До кінця року компанія планує замінити ще майже 16 тисяч приладів, а до 2034 року перейти на повний облік за допомогою “розумних” лічильників. Усе це є частиною інвестиційної програми, затвердженої на державному рівні. Впровадження АСКОЕ здійснюється в рамках проекту модернізації енергетичної інфраструктури з використанням технологій “Smart Grid”. Перевірити, чи запланована заміна у вашому будинку, можна за посиланням.