Жінка поповнила рахунок на 500 гривень. Київстар автоматично зняв абонплату, і вона замовила ще додатковий пакет. Але по ньому їй нарахували лише інтернет. Відповідний коментар клієнтка залишила 19 травня під публікацією компанії.
Вона звернула увагу на те, що додатковий пакет послуг від Київстару нараховується частково – інтернет без додаткових хвилин. Вже не перший раз у неї виникає бажання перейти на іншого оператора.
“Київстар, можливо хоча б тут ви надасте відповідь, бо підтримка 466 не може (разом з технічною, до якої неможливо звернутися). 19.05.2025 року було поповнення рахунок на 500 гривень. Оплата по тарифу – 250 гривень. Оскільки у січні вже була неприємна ситуація, коли був поповнений рахунок, але без замовлення пакета, не було нараховано послуг (хвилини та інтернет) і знімалися кошти стандартно. Через 10 днів виникла необхідність знову поповнити рахунок і замовити пакет через *578#. Через нестачу коштів абонплата не була знята. Зараз я поповнила рахунок на 500 гривень, щоб замовити пакет послуг і був залишок на рахунку. Я замовила пакет через *578# (згадуючи ситуацію в січні). І виявилося, що абонплату вже було знято автоматично (чомусь в січні цього оператор не робив), і я замовила додатковий ще пакет. Але по додатковому пакету нарахували тільки інтернет (автоматично нарахували 20 ГБ + нарахували 20 позачергово). А чому не нарахували хвилини позачергово (250 автоматично по пакету надали)? Якесь цікаве нарахування позачергового пакета? Питання: чому в січні треба було після простроченого поповнення замовляти пакет, а в травні нарахували автоматично? Чому позачергово нараховується пакет частково (дали додатковий інтернет без додаткових хвилин)? Ви або нарахуйте додатково замовлений пакет в повному обсязі (додайте 250 хвилин, бо він теж оплачений додатково), або анулюйте додатковий пакет послуг (заберіть ті додаткові 20 ГБ) і поверніть на рахунок 250 гривень. Вже не перший раз виникає бажання перейти на іншого оператора, хоча сумно, адже я з вами більше ніж 10 років. Все більше у вас шахрайських схем”, – скаржиться жінка.
Реакція Київстар на скаргу жінки
У Київстар відреагували на коментар жінки. Їй радять перевіряти зняття плати в додатку Мій Київстар.
“Прикро, що у вас сталася така ситуація. Для уникнення надалі рекомендуємо перевіряти зняття плати в додатку Мій Київстар”, – заявили у Київстар.
Позачергове зняття плати за тариф
Передплата
Замовляйте пакет послуг за вашим тарифом раніше запланованої дати оплати. Як замовити пакет самостійно
Є кілька способів:
- Перейдіть у додаток Мій Київстар у розділ Послуг.
- Наберіть запит *578#.
- Зателефонуйте за номером 477*202.
- Написати чат-боту Зоряні «Перезамовити тариф» і далі крокуйте її підказками.
Що станеться з гігабайтами та хвилинами, які залишились?
Якщо ви позачергово замовили свій пакет послуг, зазвичай всі попередні обсяги тарифу оновлюються. У деяких тарифах передплати зберігаються залишки гігабайтів. Щоб швидко перевірити залишок гігабайтів, наберіть *112# або перейдіть у Мій Київстар. Гігабайти зберігаються, тільки для обсягів в Україні. Якщо ви за кордоном та користуєтеся Роумінгом як вдома — перевіряйте ваші залишки через комбінацію *121#.
Чи потрібно самостійно замовляти пакет, якщо пропущено плату за тариф
Зазвичай всі планові оплати у тарифах передплати знімаються опівночі (після 00:00). Якщо раптом ви пропустили свою планову оплату і поповнили рахунок пізніше:
- Спочатку перевірте залишки за тарифом, тому що в більшості випадків пакет послуг нараховується відразу після поповнення. Щоб перевірити, наберіть — *112# в Україні (або для Роумінгу як вдома — *121#).
- Якщо за декілька хвилин після поповнення хвилини і гігабайти так і не нараховувалися в повному обсязі — замовте пакет послуг самостійно.