Жінку, яка вимушено перейшла до Ощадбанку, шокована маленьким лімітом та значною комісією – що говорять у фінустанові

Жінка, змушена працювати з Ощадбанком для отримання зарплати, була вражена встановленим лімітом у 2 тисячі гривень на добу, а також комісією за перекази на картку іншого банку, яка складає 1% та 5 гривень. Свою історію клієнтка опублікувала 1 липня на Facebook-сторінці.

Клієнтка Ощадбанку намагалася здійснити оплату в інтернет-магазині, але банк обмежив її в цьому, встановивши ліміт. З суми 2 380 гривень у неї зняли 28 гривень комісії.

“Внаслідок нової роботи та вимоги отримувати зарплату виключно в конкретному банку, я знову зіткнулася з проблемами Ощадбанку. Важко знайти ще гірший банк в Україні. Банк самостійно встановлює ліміти на перекази з картки на картку. Наприклад, мені встановили лише 2 тисячі гривень на добу, і коли я намагалася переказати кошти за харчі в інтернет-магазині, банк не дозволив використати мої ж кошти. Тепер мені доводиться телефонувати до штучно-інтелектуальної Софії, щоб отримати дозвіл у оператора на підвищення ліміту на певний строк. Другий неприємний сюрприз – відверте зловживання з боку банку: комісія за переказ на картку іншого банку 1% + 5 гривень. Таким чином у мене незаконно забрали 28 гривень з 2 380 гривень. Нікому не рекомендую найгірший банк – Ощадбанк”, – скаржиться жінка.

Реакція Ощадбанку

Ощадбанк відреагував на скаргу жінки, зазначивши, що всі банківські карти мають ліміти, які залежать від типу картки та тарифного пакета, за яким вона була випущена.

“Шкода, що у вас склалося таке враження про роботу банку. Що стосується встановлених лімітів, то вони дійсно присутні на кожній банківській карті і залежать від типу картки та тарифу. Ліміти встановлюються всіма банками, і їх мета — забезпечення безпеки коштів клієнтів. Якщо реквізити карти потраплять до третіх осіб, вони зможуть скористатися лише частиною коштів. Розмір лімітів по карті Ощад можна змінювати в чат-боті банку, в мобільному додатку Ощад, вебверсії Ощад 24/7 або за телефоном контакт-центру 0800-210-800. Змінивши ліміт на необхідний, наприклад у мобільному Ощад, його розмір залишиться таким, який встановив сам клієнт. Що стосується комісії за переказ, то її розмір є середньоринковим і після детального аналізу ринку залишається сталим. Якщо ця комісія для вас є занадто великою, банк пропонує відкрити Цифрову карту, з якої безкоштовно можна переказати кошти на основну картку, а з цифрової — здійснювати перекази без комісії в межах 20 тисяч гривень на будь-яку карту іншого банку щомісяця”, – повідомили в Ощадбанку.