Coca-Cola з нетиповим цукром: Трамп заявив, що переконав компанію змінити рецепт для США

Президент Сполучених Штатів Америки Дональд Трамп запевняє, що зміг вплинути на компанію Coca-Cola, переконавши її оновити склад напою для американського споживчого ринку. Він зазначив, що виробник вирішив замінити кукурудзяний сироп із підвищеним вмістом фруктози на натуральний тростинний цукор. У своїх соціальних мережах Трамп повідомив, що безпосередньо спілкувався з представниками компанії:

“Я підняв питання про використання справжнього тростинного цукру в Coca-Cola, що виготовляється в США, і вони погодилися. Це буде чудове рішення – ви побачите”, – підкреслив політик.

Проте офіційні представники компанії поки що не підтвердили ці слова. Як зазначає The New York Times, прессекретар Coca-Cola Мішель Агню відреагувала стримано:

“Ми вдячні президенту Трампу за його інтерес до нашого легендарного бренду. Незабаром ми представимо нові інноваційні продукти в нашій лінійці Coca-Cola”.

Наразі у США Coca-Cola традиційно використовує кукурудзяний сироп із підвищеним вмістом фруктози – інгредієнт, який став основою рецептури з 1980-х років. Цей крок був відповіддю на зростання цін на тростинний цукор. Декілька експертів, зокрема міністр охорони здоров’я Роберт Ф. Кеннеді-молодший, вже давно висловлюють занепокоєння щодо впливу цього сиропу на здоров’я, вказуючи на його сприяння поширенню ожиріння серед американців.

Попри це, сам Трамп віддає перевагу дієтичному варіанту напою, що містить аспартам, штучний підсолоджувач. В минулому він зізнавався, що у своєму Овальному кабінеті мав спеціальну кнопку, якою викликав помічника з пляшкою дієтичної коли – про це він розповідав в інтерв’ю Fox News.

Скандал із партією напоїв у Бельгії

На початку 2025 року Coca-Cola була змушена вилучити частину продукції, виготовленої на бельгійському заводі, через перевищення рівня хлорату – речовини, яка може негативно впливати на щитоподібну залозу, зокрема у дітей. Проблемні партії напоїв Coca-Cola, Fanta, Sprite, Minute Maid та Fuze Tea були розподілені в Бельгії, Нідерландах, Люксембурзі та частково потрапили до Франції, Німеччини та Великої Британії.

Coca-Cola – культовий бренд, історія якого починається 29 березня, коли бухгалтер Френк Робінсон придумав його назву і власноруч написав логотип у фірмовому стилі. Офіційна реєстрація торговельного знака відбулася у 1893 році в США.

Попри вихід із російського ринку після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну, компанія нещодавно знову почала реєструвати торгові марки в Росії – ці процеси зафіксовані з квітня минулого року.

Крім того, цьогорічна новорічна реклама Coca-Cola була предметом критики через активне використання штучного інтелекту. Компанія створила святкове відео за допомогою генеративного AI з тегом Real Magic AI, але багато користувачів соцмереж висловили незадоволення – на їхню думку, реклама втратила те “людське тепло”, яке зазвичай асоціюється з брендом.