Аби не переплачувати: у Yasno розповіли, чи треба передавати показники під час знеструмлень

У компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, розповіли, чи потрібно передавати показання лічильників під час знеструмлень. Якщо коротко, то відповідь така: “звісно, потрібно”. Навіть, якщо через відключення світла немає значні проміжки часу – і тим більше, у таких умовах: це допоможе не переплачувати за недоотримані послуги.

Свою офіційну позицію компанія висловила на корпоративній сторінці у Facebook. Там зазначили, що передавати показання лічильника потрібно навіть під час відключень світла – і навіть, якщо вони були значними.

“Це необхідно для того, щоб ваш рахунок був сформований лише за фактично використані кіловат-години”, – зазначили у Yasno.

У компанії додали, що через відключення споживання в деяких споживачів могло зменшитись. Тому, щоб все було коректно, і домогосподарства не отримували платіжки з нарахуванням середніх витрат на електрику, показання потрібно внести до 3 грудня.

Спрощують життя: у Yasno створили мобільний застосунок, що доступний поки лише киянам

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що компанія YASNO запустила новий мобільний застосунок, який доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.

Також ми писали, що для киян в YASNO спростили вхід в новий особистий кабінет та мобільний застосунок. Це вирішили зробити після скарг через незручності, що виникли внаслідок переходу на оновлену платформу. Загалом, у компанії покращили сервіси, проте ще є, над чим працювати.

Джерело