У київському ТРЦ Gulliver триває виставка Etnika HOME з унікальними виробами українських майстрів. Тут можна придбати примітивні Сокальські керамічні глечики, розписні тарілі чи чайні кухлики “з медом та бджолами”, чи й зроблені вручну свічки із справжнього бджолиного воску. Етнічна виставка триває на другому поверсі ТРЦ останні два дні, 26 та 27 квітня 2025 року.
Про останні дні роботи виставки написала у Facebook підприємиця Юлія Савостіна, яка й влаштувала захід у ТРЦ Gulliver. Виставка триває на 2 поверсі біля магазинів з 10 до 22 години, а на розкладках, пише Савостіна, можна придбати подарунки для друзів – за “супер-вигідними цінами”.
“Ми звичайно, хотіли все це роботи з музикою і шампанським. Але ми живем в Україні і події, які влаштовує нам наш кончений сусід, іноді змушують глушити віскар і дякувати, що живий”, – похмуро іронізує організаторка виставки, додавши декілька світлин предметів, які ще виставлені на стендах.
Це – стильні крашанки та інший крам з пасхальною атрибутикою, розписані тарілі та глечики (зокрема, цікавий своєю примітивністю малюнку Сокальський керамічний глек), крафтові свічки різних форматів тощо. Щоправда, ціни на предмети також вражають – скажімо, той-таки Сокальський глек коштує аж 4 тисячі гривень, чимала сума для киян.
Ціни на інші предмети також чималі. Стильна чашка з блюдцем коштує 800 грн, підсвічник-трійця – 2200 грн, розписана таріль “Гуцульське Різдво” – 990 грн, а одна свічка з бджолиного воску – пряма чи у формі різних предметів (мандаринок, оленів та ялинок) “потягне” на 150 грн за штуку.
Кияни стали більше відвідувати ТРЦ, відповідно збільшилася їхня заповнюваність
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у 2024 році відвідуваність ТРЦ у Києві демонструвала позитивну динаміку. У січні за одну добу до середньостатистичного торговельного центру столиці заходило вже 383 мешканці міста з розрахунку на 1 тис кв.м. площі, на відміну від 367 людей рік тому. А збільшення кількості торговельних площ призведе ще й до посилення конкуренції між ТРЦ Києва.
У продовження цієї тенденції ми розповідали, що у 2024 році частка вільних площ у столичних ТРЦ зменшилася, і склала 13,1% на відміну від 16,3% роком раніше. За підрахунками аналітиків, найвища вакантність характерна для регіонального (15,1%) та окружного (15,2%) форматів. А у Києві вона сконцентрована у 4 об’єктах: Blockbuster mall, “Мармелад”, Promenada Center і Art Mall.