Київпастранс витратить мільйони на аварійну трамвайну зупинку на Троєщині

У Києві проведуть капремонт станції “Романа Шухевича” на Троєщинській лінії швидкісного трамваю. Це – та сама станція, де ще взимку 2024 року обвалилися сходи. Відтоді переходи станції закриті для пасажирів, а сама вона потребує ремонту.

Оголошення про проведення капремонту станції швидкісного трамваю “Романа Шухевича” на Троєщині (колишня “Генерала Ватутіна”) було опубліковане у електронній системі публічних закупівель Prozorro 23 жовтня 2024-го. Згідно з ним, кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 7 листопада, у той же день відбудеться проведення аукціону. Замовником ремонту станції є КП “Київпастранс”.

Орієнтовна вартість робіт складає 12,5 млн грн. За ці гроші буде проведений, фактично, капремонт сходових та інших конструкцій всередині станції. Зокрема, будуть підсилені конструкції фундамента за допомогою сталевих балок та обетонування, розбирання й заміна східців на станції, укладання нових перекриттів та ригелів.

Покриття з бруківки розберуть, замість нього зроблять покриття із цементно-бетонної суміші та “дрібнорозмірних фігурних елементів”. Планують також відновити опорядження парапету, відремонтувати стіни всередині станції, замінити металеві огорожі тощо. Весь перелік робіт викладений у тендерній документації.

Що трапилося на станції “Романа Шухевича” і де мінятимуть рейки на безшумні

Нагадаємо, у січні 2024-го на станції трамваю “Романа Шухевича” обвалилися східці. Долі впала ціла бетонна плита, через що утворився розрив між східцями приблизно в метр завширшки, що унеможливило прохід пасажирів. Тоді комунальники додатково огородили небезпечне місце будівельною стрічкою та конструкціями. А у “Київпастрансі” заявили, що небезпеки для пасажирів ситуація не становила, адже вони й без того не користувалися переходом. Він, кажуть, був закритий для проходу вже більше за місяць.

Також ми розповідали про те, що “Київпастранс” планував витратити на шпали та рейки понад 96 млн грн. У тому числі, закуповувати планували підрейкові гумові прокладки, притискачі для скріплення та інші елементи, що допомагають забезпечувати безшумний рух трамвайними коліями.

Джерело