Комунальне підприємство “Київський метрополітен” здійснює закупівлю обладнання для протипожежної безпеки, зокрема, ящиків для піску. Передбачено постачання майже трьох десятків металевих конструкцій, термін виконання – до 2025 року. Кожен з ящиків обійдеться підприємству менш ніж у 1,8 тисячі гривень.
Нещодавно на публічному закупівельному майданчику Prozorro було опубліковано оголошення про тендер на постачання металевих пожежних ящиків. 19 червня 2025 року КП “Київський метрополітен” оголосило про необхідність закупівлі 26 таких одиниць. Наразі тендер проходить етап подання пропозицій, а аукціон заплановано на 30 червня.
Згідно з тендерною документацією, підземний транспорт закуповує 26 ящиків закритого типу (“з кришкою”, – зазначено у специфікації), виконаних з металу завтовшки не менше 1 мм. Об’єм кожного ящика має складати щонайменше 0,1 кубометри. Всі вони повинні бути пофарбовані епоксидно-поліефірною порошковою фарбою червоного кольору.
Вироби, які прогнозує поставити КП “Київський метрополітен”, мають бути новими, не експлуатованими раніше, і виготовленими не раніше 2024 року. Станція, куди планується доставити товар, за угодою, буде “Дорогожичі”. Загальна вартість закупівлі складає 47,5 тисячі гривень, тобто один ящик обійдеться метрополітену дешевше 1,8 тисячі гривень (згідно із задумом, учасники тендеру можуть знижувати свої ціни).
Метро готується до екстремальних ситуацій: закупівля ревунів і страхування машиністів
Нагадуємо, що раніше Інформатор повідомляв про рішення КП “Київський метрополітен” щодо закупівлі ревунів. Це системи звукового попередження, які використовуються працівниками метрополітену під час закриття металевих конструкцій в станціях. Мова йде про важкі герметичні двері, які блокують тунелі, станції, вестибюлі та вентиляційні шахти в разі виникнення надзвичайних ситуацій.
Крім того, ми вже згадували, що КП “Київський метрополітен” планує застрахувати машиністів електропоїздів і водіїв від нещасних випадків. Зазначається, що такі ситуації найчастіше трапляються внаслідок попадання пасажирів на колії, про що йдеться в супровідних документах до проекту угоди зі страховою компанією. Таким чином, машиністи отримуватимуть компенсацію від страховика за кожен день вимушеного простою (зазвичай від трьох днів).