КП “Київський метрополітен” оголосив про закупівлю кабінки чергової, що розташовуватиметься біля ескалатора. Поставка одного виробу запланована до 30 червня 2026 року, а вартість кабінки становить 223 тис. грн.
Закупівля здійснена через публічну систему електронних торгів Prozorro. Оголошення про початок тендеру було оприлюднене 27 серпня 2025 року, а кінцевий термін подачі пропозицій сплинув 5 вересня. Відповідь отримали лише від ПП “Леонзахистбуд”, пропозиція якого повністю відповідала очікуваній вартості закупівлі – 223 тис. грн.
Аукціон з єдиним учасником завершено, і на сайті Prozorro зазначено статус “пропозиції розглянуті”. Якщо постачальник зможе задовольнити вимоги замовника, на створення креслень, їх узгодження з КП “Київський метрополітен” та виконання замовлення ПП “Леонзахистбуд” відведено більше півроку. Готовий виріб має бути доставлений до 30 червня 2026 року.
У договорах наведені технічні характеристики кабінки. Вона повинна бути модульною (розбірною), мати довжину 1,2 метра і ширину 80 сантиметрів. Конструкція буде закріплена на рамі по периметру та обладнана розсувними дверима шириною 55 сантиметрів. Всередині кабінки буде стільниця з ДСП, а систему оповіщення та телефонний апарат встановлять самі працівники метрополітену.
Кабінку доставлять на станцію “Мінська” на “синій” лінії метрополітену, що є неглибокою, без ескалатора. В технічній документації зазначено, що на цій станції розташований склад метрополітену, тому виріб буде доставлений на зберігання саме туди. На якій станції буде встановлено кабінку, поки що не повідомляють.
Їздиш, платиш – самі збитки: чому київське метро має найгірші показники дохідності по країні
Раніше повідомлялося, що у Києві планують змінити назви декількох станцій метро та одного депо на лівому березі. Мета – усунення плутанини під час навігації, оскільки деякі станції мають назви, що не відповідають їхньому реальному географічному положенню. Наприклад, станцію “Берестейська” пропонують перейменувати на “Грушки”, оскільки там вона дійсно розташована, а назву “Дарниця” планують прибрати, оскільки станція не знаходиться у Дарницькому районі.
Також повідомлялося, що, незважаючи на зростання доходів у 2023–2025 роках, метрополітени в усіх українських містах залишаються збитковими. Найгірша ситуація спостерігається саме в Київському метрополітені, який зафіксував найбільші збитки: торік він показав “мінус” майже на 3 млрд грн, а в 2025 році, лише за перші шість місяців, переплюнув негативні результати 2021 року.
