У monobank запровадили новий сервіс: тепер можна подавати скарги на підозрілі банки!

Розробники monobank впровадили нову функцію: тепер користувачі можуть повідомляти про підозрілі збори. Це дозволяє боротися з фінансовими операціями, які викликають сумніви, чи можуть бути шахрайськими. До наданих причин для скарг входять підозра на шахрайство, заборонені ресурси, а також криптовалюти та ігрові платформи.

Про нововведення розповів Олег Гороховський на своїй Telegram-сторінці. Він наголосив, що випадки шахрайства, на жаль, мають місце в Україні, і тепер про них можна повідомити через сам застосунок.

“Час від часу трапляються випадки донат-шахрайства. З теперішнім оновленням ви можете нам це підсвітити”, – зазначив він.

Щоб скористатися новою функцією:

  • Оновіть застосунок до останньої версії;
  • Відкрийте розділ “Банки”;
  • Натисніть на три крапки у верхній частині вікна;
  • У спливаючому меню виберіть “Поскаржитися на цей збір”.

“Якщо буде достатньо скарг, будемо уважніше перевіряти такі збори”, – додав Гороховський.

Серед підстав для скарг, зазначених у застосунку monobank, є підозра на шахрайство, заборонені ресурси, криптовалюти чи ігрові активи. Також одним із критеріїв для скарг є ситуація, коли збір продовжується, хоча мета банку вже досягнута. Щоб отримати доступ до цієї функції, необхідно оновити застосунок monobank до останньої версії.