Результати маркетингових досліджень стверджують, що на сьогодні 33% споживачів роблять покупки онлайн. Враховуючи, що цьогоріч, порівняно з 2023 роком, кількість продажів через інтернет зросла майже на 3%, розвиток електронної комерції продовжує набирати обертів. На Київському картонно-паперовому комбінаті, власником якого є Хайнц Ціннер (Heinz Zinner), взяли курс на задоволення запитів новомодної тенденції та започаткували виготовлення спеціальних боксів для доставки товарів замовнику.
Попит та пропозиція від ККПК
Багато факторів сприяли тому, щоб товари та послуги почали все частіше реалізовуватися онлайн:
- безпечність, оскільки немає потреби контактувати з людьми та зайвий раз пересуватися, що особливо важливо в умовах війни;
- зручність, бо покупець сам обирає місце та час покупки;
- економія часу, адже тепер збережено години від походів по магазинам або поїздок до торгових центрів;
- діджиталізація: доступність до різного типу гаджетів та розвиток сучасних цифрових сервісів робить вибір товарів комфортним, а їх оплату легкою;
- розвинені способи доставки дозволяють пришвидшити шлях товару від магазину до покупця. Втім для обох сторін важливо, щоб вміст посилки залишився неушкодженим під час транспортування, і з цим добре порається спеціальна тара для e-commerce від Київського КПК. Причому інноваційні бокси здатні виконувати і низку інших сучасних задач.
Цікаво, але нові лінії з виробництва тари для електронної комерції запрацювали лише нещодавно, і були змонтовані вже після початку повномасштабного ворожого вторгнення, оскільки бенефіціарний власник Київського картонно-паперового комбінату Хайнц Ціннер (Heinz Zinner) з Австрії складну ситуацію у нашій країні не вважає приводом для послаблення відповідальності обухівського заводу перед державою, громадою та співробітниками і готовий залучати інвестиції у розвиток підприємства.
Пошук ніші паковального сегменту комбінатом
Київський КПК, основні виробничі потужності якого розташовано у Обухові, у своїй діяльності дотримується гнучкої та клієнтоорієнтованої політики, намагаючись втілювати запити постійних та потенційних клієнтів. Одним з перших різновидів продукції для e-commerce стали бокси для транспортування елітного алкоголю, що вже успішно використовуються вітчизняними алкомаркетами.
Однак за останніми аналітичними даними створено рейтинг товарів, що наразі купуються онлайн:
- на першому місці – електроніка та побутова техніка;
- на другому – косметика та парфумерія;
- на третьому – одяг та взуття.
Підтвердженням цього факту є те, що суттєва частина замовлень на тару для e-commerce надходить сьогодні саме від маркетплейсів, які спеціалізуються на товарах для краси та побутовій хімії. Варіативність, зручність, компактність, економність, екологічність боксів вже оцінили такі відомі онлайн-майданчики, як EVA, Beauty systema, Watsons та BROCARD. Ці компанії мають гібридну форму торгівлі та бездоганну репутацію, тому сервіс замовлень товару через інтернет має бути не гіршим, ніж той, який забезпечується у офлайнових магазинах, цьому всіляко сприяє використання коробочок для відправлень від Київського картонно-паперового комбінату. До того ж підприємство гарантує якість своїх виробів як з паперу, так і картону, оскільки має сертифікацію на відповідність своєї продукції міжнародним стандартам.
Отже, власник Київського картонно-паперового комбінату Pullp Mill Holding з його кінцевим бенефіціаром Хайнцом Ціннером (Heinz Zinner), інвестуючи у модернізацію потужностей підприємства, сприяє розвитку напрямку e-commerce у нашій країні, забезпечуючи можливість маркетплейсам та логістичним службам надавати зручний та бездоганний сервіс з доставки товару завдяки спеціалізованому пакованню.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав про погляд власника Київського картонно-паперового комбінату Хайнца Ціннера на відповідальність під час війни. Він упевнений: невпинна модернізація, соціальна відповідальність та екологічність діяльності дозволяють бізнесу залишатись ефективним навіть у найтяжчі часи в країні.
Партнерський матеріал