У Києві на житловому масиві Виноградар сталася просто анекдотична ситуація. Між будинками та автівками, запаркованими у дворах, заблукав цілий автобус, повний пасажирів. Його водій вповні скористався можливістю “потинятись дворами”, викликаючи здивування й шок у місцевих мешканців.
Відео з автобусом, що блукає зеленою зоною, де кияни зазвичай вигулюють собак, а тоді – виїздить на вузький проїзд між будинками, зняли місцеві мешканці й виклали у транспортному пабліку “Управа КПТ” зранку у середу, 9 квітня. При цьому у транспорті було повно пасажирів. Кияни, що поспішали на роботу та у справах, змушені були нервово спостерігати, як повз вікна повільно пропливає чиєсь подвір’я, запаркована автівка та будинок із трансформатором.
“Заїхав на прибудинкову територію Зеленбуда. Я в шоці: тут люди з собаками гуляють, з дітьми – в садок ведуть. І воно тут їздить”, – зауважила жінка-авторка відео.
Між будинками заблукав водій автобусу МАЗ-215069 із бортовим номером 4542, що курсує тролейбусним маршрутом №36. Абсурду ситуації додає те, що автобус – двосекційний: важкому транспорту точно не місце на зеленій зоні біля будинку.
Парадокс, але це – єдине місце у цілому Києві, де автобус на зеленій зоні має хоч якийсь сенс. Справа в тому, що поряд з цим двором будівельники перекрили рух проспектом Європейського союзу на час будівництва метро на Виноградар. Автівки почали проїздити цим-таки газоном, аби скоротити собі об’їзд, а місцеві мешканці, розлючені через таку практику, спорудили для них перешкоди.
Але чому цим-таки “забороненим маршрутом” вирішив скористатись водій “Київпастрансу” – питання на мільйон. Точніше, на 255 грн. Саме стільки складає штраф за рух транспорту пішохідною й зеленою зоною – а водій явно порушує саме це правило дорожного руху. В’їжджати на цю ділянку можна лише транспорту, що обслуговує цю зону, і місцевим мешканцям.
Чи вдалося Київпастрансу підмінити метро, та скільки гуманітарних автобусів ще курсує Києвом
Нагадаємо, днями Інформатор писав про транспортний колапс у Києві, що стався через закриття руху частиною “червоної” лінії метро. Автобусів, що їх пустили дублювати потяги, на усіх не вистачило, а рух був дезорганізованим, через що на зупинках скупчувалися велетенські юрби з розлючених пасажирів.
Ще раніше ми повідомляли, що із понад сотні автобусів, отриманих Києвом в якості гуманітарної допомоги від європейських партнерів та благодійників, на маршрутах у щоденному режимі курсують лише 40. Інші перебувають в резерві або проходять техобслуговування чи плановий ремонт. При цьому минулого року в перевезеннях задіяли 75 автобусів, тобто приблизно три чверті від усієї кількості переданої Києву техніки.