У Києві в середу, 9 липня, трапився інцидент з трамваєм, що прямував вулицею Добринінською на Оболоні: під час руху відвалився пантограф. Цей пристрій-струмоприймач, розташований на даху рухомого складу, призначений для зняття електричного струму з контактного проводу. Важкий металевий механізм розбив вікна у салоні, але, на щастя, пасажири не постраждали.
Про подію з трамваєм, який рухався вулицею Добринінською на Оболоні, повідомили в соціальних мережах пасажири електротранспорту. Вони зазначили, що інцидент стався після обіду у трамваї, що їхав у напрямку Оболоні від вул. Автозаводської. Ні один із пасажирів не отримав травм, однак це, за словами свідків, – справжнє диво: пантограф міг би потрапити всередину трамвая.
Струмоприймач відірвався від конструкцій на даху трамвая раптово, коли транспорт лише покинув чергову зупинку. На відео, яке кияни виклали у соцмережах, видно, як під час аварії пристрій розбив скло вікна транспорту. Також обірвався контактний дріт, до якого був приєднаний пантограф.
З відео видно, що деякі пасажири були в шоковому стані. Декілька з них почали перевіряти свої кінцівки та спини на предмет порізів від скла, інші ж залишилися в салоні, хоча стало зрозуміло, що трамваї на лінії не зможуть продовжити рух через обрив дротів.
На Поділ повернувся унікальний ретротрамвай, а також інший вагон, відновлений після аварії у серпні 2024 року
Нещодавно Інформатор повідомив, що до Подільського депо столиці після завершення першого етапу реконструкції повернувся унікальний ретротрамвай М2-М “1892”. Кілька місяців він провів у Дарницькому депо, де справжні майстри допомогли йому отримати друге життя. Повну реставрацію вагона з точним відтворенням його історичного вигляду 1892 року планується завершити до весни 2026 року, а наразі обіцяють літні екскурсії на ретро-трамваї на лівому березі столиці.
Також ми згадували про те, що на вулиці Глибочицькій у Києві відбувається масштабна реконструкція колій, де можна побачити знайомий трамвай К1 №321. Саме тут, 6 серпня 2024 року, трапилася велика автотроща — некерований вагон без водія та гальм мчав з пагорба, що простягається з Лук’янівки до Подолу, зносячи все на своєму шляху.