Паркувальні пригоди в центрі Києва: тролейбуси зупинилися через безтурботного водія

У самому серці столиці, на Софіївській вулиці, неподалік від Майдану Незалежності, зранку в понеділок, 29 вересня, було зупинено рух тролейбусів. Проблема виникла несподівано: один з водіїв залишив свій автомобіль, запаркувавши його з порушенням правил. Через це габаритні тролейбуси не змогли об’їхати нього, що призвело до утворення “корка” з жовтих велетнів біля Майдану.

Про затор у центральній частині міста повідомив КП “Київпастранс” у своєму Telegram-каналі, де зазвичай публікується інформація про зміни у русі громадського транспорту в столиці. Цього разу, схоже, проблеми виникли через недбалість водія, який залишив автомобіль у максимально незручному місці. У результаті, тролейбуси №6, 16 та 18 зупинилися на вулиці Софіївській.

“Рух тролейбусів №№ 6, 16, 18 по вул. Софіївська в напрямку Майдану Незалежності затримано через неправильно припарковане авто в габариті проїзду. На місце викликана поліція,” – зазначили в КП “Київпастранс”.

Варто зазначити, що інцидент з “паркувальником” відбувся всього за кілька сотень метрів від управління поліції столиці. Ймовірно, тому правоохоронці швидко врегулювали ситуацію — вже о 11:15 поліцейські прибули на місце події, і рух тролейбусів по вулиці було поновлено.

У Київпастранс виникли труднощі з заводом Електрон: трамваї цієї марки стоять біля паркану

Нагадаємо, у середині вересня повідомлялося, що на маршрутах швидкісного трамвая на Борщагівці не працює жоден з трамваїв марки “Електрон”. Із близько дюжини одиниць рухомого складу, що належать київському трамвайному депо імені Т. Шевченка (яке обслуговує правобережну лінію швидкісного трамвая), не працює жоден. Неофіційно транспортники повідомляють, що місто розірвало стосунки з львівським виробником рейкового транспорту, СП “Електротранс”.

Вже наприкінці місяця у львівському Концерні “Електрон” розповіли, чому їх співпраця з КП “Київпастранс” не складалася. Вони зазначили, що не раз пропонували київським комунальникам укласти угоду на технічне обслуговування або інженерний супровід, але укласти необхідні договори так і не вдалося.