У Києві кількість “сімейних” паркомісць для родин з маленькими дітьми зростає. Нещодавно такий формат було представленo на паркувальних площах ТРЦ Lavina Mall на Берківці, і це лише початок – подібні зміни готують й інші супермаркети, торговельні центри та великі магазини. Це не випадковість чи маркетингова стратегія, а наслідок нового закону, ухваленого Верховною Радою України.
Про ухвалення закону щодо паркування для батьків з дітьми до трьох років стало відомо від Верховної Ради. Згідно з цим документом, власники всіх паркувальних майданчиків зобов’язані виділити щонайменше 5% місць для автомобілів, якими керують водії, що перевозять дітей до трьох років. Щоб скористатися такими паркомісцями, автівки повинні мати відповідний розпізнавальний знак.
“Основна мета законопроекту – покращити умови та безпеку водіїв, які перевозять дітей до трьох років; також він сприятиме розвитку паркувальної інфраструктури в країні. Закон вносить зміни до статті 25 Закону України ‘Про дорожній рух’,” – зазначено на сайті Верховної Ради.
Крім того, у законі визначено обов’язки органів державної влади та місцевого самоврядування, які мають забезпечити створення спеціальних “дитячих” паркомісць. Це також стосується місць для вагітних, людей похилого віку та ветеранів, – додали парламентарі.
Зокрема, у ТРЦ Lavina Mall паркомісця облаштовані трохи ширшими за стандартні. Вони розташовані близько до входів і мають помаранчеву розмітку з піктограмами дорослих і дитячого візка. Паркування тут абсолютно безкоштовне, незалежно від тривалості, та пропонує понад 4 тисячі місць, станції для зарядки електромобілів та навігацію з нумерацією рядів.
У Києві евакуювали Lamborghini Urus вартістю близько 300 тис доларів: його власник “зірвав джекпот”
Нагадаємо, нещодавно в Києві був евакуйований автомобіль Lamborghini Urus, вартістю щонайменше 250 тисяч доларів, оскільки його водій порушив правила паркування. Власник фактично “зірвав джекпот”, залишивши свій автомобіль прямо на велосмузі та green zone у Печерському районі столиці. Комунальники зазначають, що такий творчий підхід не був схвалений паркувальними інспекторами.
Також водії столиці висловлюють скарги на дії паркувальних інспекторів, які, на їхню думку, перевищують свої повноваження, викликаючи евакуатори для транспортування автомобілів на штрафмайданчик, навіть якщо вони не створюють перешкод для руху. Перевезення автомобілів навіть із увімкненими двигунами вже стало звичним. Багато водіїв вважають це наслідком надприбутків компаній, які працюють за контрактами з КМДА, надаючи послуги евакуації, хоча культура паркування в Києві – це окрема тема.
