Через перевірку, почату Ткаченком у Києві, з власників маршруток і вантажівок вже стягнули 3,6 млн грн

У Києві завершився двотижневий період посилених перевірок пасажирських та вантажних перевізників. Загалом Укртрансбезпека й патрульна поліція знайшли понад 200 порушень правил перевезення, а на компанії, яким належав транспорт, наклали штрафів на загальну суму у 3,6 млн грн. Найчастіше водії не мали з собою (чи взагалі) дозвільних документів на перевезення, порушували режим праці/відпочинку та перевищували вагу вантажів.

Про завершення й результати посиленої двотижневої перевірки повідомив у Facebook очільник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко. Посадовець зазначив, що перевірки продовжуватимуться – але вже у плановому режимі.

“Основна увага фахівців з Укртрансбезпеки та патрульної поліції була приділена найбільш завантаженим магістралям міста, пересадковим вузлав, таким, як автостанції, станції метро тощо. В ході проведення заходів інспектори здійснили 548 перевірок вантажівок та 765 перевірок пасажирського транспорту приватних перевізників”, – розповів Ткаченко у дописі.

За його словами, інспекції виявили 96 порушень правил водіями чи адміністрацією компаній, яким належав вантажний транспорт. На маршрутках і в приватних автоперевізників порушень було більше – аж 148. Кожне порушення, каже Ткаченко, було задокументоване й на власників транспорту накладені штрафні санкції – сумарно на 3,6 млн грн.

Водії вантажного транспорту найчастіше не мали з собою, чи й взагалі, дозвільних документів, порушували режим праці й відпочинку, а також перевищували габаритно-вагові параметри. А от маршрутники не мали документів, що дозволяють перевозити пасажирів.

“За результатами перевірки я ініціюю доручення Комунальній службі перевезень та профільному заступнику голови КМДА перевірити приватних перевізників Києва на дотримання належного технічного стану рухомого складу. В разі виявлення системних порушень – застосувати проти таких перевізників найжорсткіші санкції. Свідомі порушники повинні бути відлучені від роботи на столичних вулицях”, – зазначив Тимур Ткаченко.

Чому вирішили почати “трус” маршруток і де у Києві буде перший інклюзивний маршрут

Нагадаємо, про те, що у Києві тривають посилені заходи з перевірки пасажирських перевізників, Ткаченко повідомив 24 січня. Стан маршруток, а також поведінка водіїв вже не раз викликали нарікання киян. Інспекційні рейди проводяться у координації з Укртрансбезпекою і викликані невтішною статистикою порушень за 2024 рік. Саме вона змусила новопризначеного очільника КМВА розпочати перевірки, які вже дали неприємні результати.

Також ми розповідали, що очільник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко впроваджуватиме перший у Києві інклюзивний маршрут в рамках “Руху без бар’єрів”. Мова про повну доступність усіх об’єктів для людей з інвалідністю у обраних проміжках вулиць: усі вони, від банківського відділення до останнього МАФу, мають бути обладнані для використання людей на колісних кріслах. Акцент зроблять на станціях метро, переважна більшість з яких ще не мають відповідного обладнання.

Джерело