Аби між зверненнями киян щодо сміття, прибирання, санітарного стану територій і дієвою реакцією на них не проходила вічність, у Києві запровадили “злиття” кількох мобільних додатків. Мова йде про відомий всім мешканцям столиці Контактний центр “1551”, “Мобільний додаток керівника” та “Чисте місто з 1551”. На думку міської влади, їхнє об’єднання в одну платформу на базі контактного центру 1551 дозволить швидше реагувати на звернення містян і більш ефективно прибирати двори, вулиці та дороги.
Так сподівання висловив міський голова Києва у своєму Telegram-каналі з приводу створення єдиної платформи. За його словами, прибирання вулиць, прибудинкових й інших територій та вирішення усіляких побутових питань стане ефективнішим. Для киян, що залишають звернення, нічого не зміниться, злияння мобільних додатків спрямоване на чиновників – від профільного департаменту до голів районів.
“Платформа стала доступною для інспекторів Департаменту територіального контролю міста Києва, що робить контроль більш оперативним. Також нова платформа допомагає головам районів та службам столиці ефективніше реагувати на ситуацію на територіях, за які вони відповідають, та належним чином забезпечувати чистоту в місті», – повідомив Кличко.
Тож, Київ спробує боротися за чистоту не застарілими методами за допомогою комунальників, а найсучаснішими – за допомогою технологій. Чи допоможуть заходи з цифровізації зробити столицю більш охайною, покаже час. Поки кияни скаржаться, що на свої звернення часто отримують “відписки” або перенаправлення, які приводять до глухого кута, або що на реакцію, а тим паче дії, доводиться чекати місяці. Але те, що проблема прибирання є хронічно актуальною, свідчить статистика звернень до Контактного центру з приводу сміття, неприбраних гілок, антисанітарії – позмагатися з ними наразі можуть лише скарги на відсутність опалення.
Уроки естетики від “Благоустрою”: мінус один модерністський фонтан та десяток “поповняшок” на Печерську
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у Дарницькому районі Києва комунальники почали демонтувати модерністський фонтан. Він розташований на вул. Ялтинській, 14 біля Адміністрації Державної прикордонної служби України. Нібито, замість фонтану мають встановити пам’ятник прикордонникам – проте і сама по собі споруда є пам’яткою архітектури у стилі конструктивізм, ба більше, – вона є унікальною, і кияни вже не раз зверталися до місцевої влади з вимогою її полагодити.
Також ми розповідали, що Департамент територіального контролю Києва почав демонтаж терміналів самообслуговування. Передовсім, взялися за ті з них, що розміщені у Печерському районі столиці. Комунальники кажуть, що проблема у відсутності дозвільних документів або в тому, що вони прострочені. А ще – деякі термінали “поповняшки”, як виявилося, не відповідають високим естетичним стандартам комунальників.
Подписывайтесь на наш Telegram-канал, чтобы не пропустить важные новости. Подписаться на канал в Viber можно здесь.