Міський голова столиці Віталій Кличко провів інспекцію метромосту. Саме там, як писав Інформатор напочатку осені, почали облаштовувати технологічний майданчик для того, щоб встановлювати тимчасові підтримуючі конструкції у прогонах споруди. Сам міст поки не ремонтуватимуть – місто не може дозволити собі такі витрати, відтак, міст, ймовірно, тимчасово передаватимуть на баланс держави, аби та мала право виділити необхідні кошти.
Міський голова столиці відзвітував, що нині почався один з етапів робіт з реставрації об’єкту і нагадав, що сам міст ввели в експлуатацію у 1965 році. Він розповів, що фахівці працюють над встановленням тимчасових металевих підтримуючих конструкцій у прогонах споруди.
“Це забезпечить безпечну експлуатацію мосту без його закриття до початку реставрації. Відбуваються підготовчі роботи з влаштування викаточних пірсів та підкранових естакад. Це дасть можливість виконувати основні роботи з монтажу металевих елементів підтримуючих конструкцій, влаштування льодорізів для забезпечення льодоходу. Розпочали віброзанурення паль у руслі річки Дніпро — для влаштування підтримуючих конструкцій мосту”, – зазначив Віталій Кличко у дописі.
Також міський голова нагадав, що сьогодні міст Метро працює в обмеженому режимі щодо вантажопідйомності. На час виконання протиаварійних робіт рух авто та поїздів метрополітену спорудою збережений — між правим та лівим берегами Дніпра. Також забезпечене судноплавство.
Зазначимо, що, судячи зі світлин, Кличко подорожував локацією і оглядав метроміст разом з очільником Дептрансу Русланом Кандибором. Раніше до нього були питання через стан інфраструктури у Києві, зокрема, Повітрофлотського мосту, частина конструкцій якого впала долі влітку.
Що відбувається на з’їздах з Подільсько-Воскресенського мосту: репортаж від Кличка
Нагадаємо, що буквально днями, наприкінці жовтня, Кличко розповів про хід робіт на будівництві з’їздів з Подільсько-Воскресенського мосту. Він знову особисто навідався на будмайданчик і оглянув споруду. Каже: ділянку дороги від мосту до вул. Петра Вершигори, до розворотного кільця трамвая, вже проклали, а нині завершують 90-метровий тунель для автівок, що проходить під залізничними коліями.
Також ми розповідали, що у бізнес-оточенні Віталія Кличка скуповують землю у Києві. Йдеться про одразу сім ділянок землі на Троєщині, які Київрада планує передати в оренду на 5 років підприємству Анатолія Карпенка, колишнього депутата міськради від УДАРу, що входить до бізнес-оточення міського голови. Іронія в тому, що уся ця земля, і навіть у значно більших масштабах, колись вже належала Карпенку, проте 2014 року суд зобов’язав його повернути її міській громаді.