Кияни образилися на КМДА за зупинку транспорту в тривогу: вимагають паркувати й службові автівки мерії

У Києві продовжується захоплюючий серіал із пошуком моделі, за якою міський комунальний транспорт міг би працювати під час повітряної тривоги. Днями на Раді оборони міста пропозиції, напрацьовані головою КМВА Ткаченком “завернули” міський голова та його транспортний заступник (вони наполягають на небезпеці для пасажирів та водіїв автобусів і трамваїв від такого рішення). У відповідь кияни й самі зареєстрували петицію, якою пропонують заборонити рух… службових автівок для самої КМДА.
Петицію зареєстрував на сайті Київради активний учасник ГО “Пасажири Києва” Олександр Гречко 13 березня 2025 року. У ній він іронічно повідомляє, що згідний з аргументацією керівників КМДА. Вони, нагадаємо, виступили проти ідеї, висунутої Тимуром Ткаченком, що пропонує приймати рішення про зупинку чи продовження руху транспорту під час тривоги кожному конкретному водієві.

“Погоджуюся з думкою заступника голови КМДА Миколи Поворозника та керівника Департаменту транспортної інфраструктури Руслана Кандибора про те, що водії отримують стрес і можуть потрапити в ДТП, коли керують автомобілем під час повітряних тривог. Оскільки водії службових автомобілів КМДА також підпадають під даний ризик, пропоную заборонити їм рух та обовʼязково виконувати вимогу ДСНС щодо потреби йти в укриття”, – зауважив Олександр Гречко у петиції.

Звісно, відозва є жартом і спрямована, радше, на “тролінг” керівництва КМДА, яке не сприймає позицію міської громади щодо необхідності перегляду обмежень. У столиці було вже вісім звернень у вигляді петицій від мешканців, усі – завернуті керівництвом КМДА. Зрештою, Київ лишився єдиним містом, що зупиняє комунальний транспорт, в цілій Україні.
До речі, існують ще й обґрунтовані підозри, що таке рішення приймається не без фінансового зацікавлення самих посадовців. Адже приватні маршрутки продовжують їздити в тривогу, збільшуючи виручку за рахунок пасажирів комунального транспорту, яких вони підбирають на зупинках. А посадовці точно отримують хабарі від “маршрутників” – це вже доведено правоохоронцями.
Цікаво, що лише за один день, з полудня 13 березня до такого ж часу 14 числа, петиція вже набрала понад 300 голосів киян з 6 тисяч, необхідних для розгляду. Це свідчить як про підвищений інтерес мешканців столиці до питань, пов’язаних з громадським транспортом, так і про те, що жарт усі зрозуміли – і готові підтримати.
Як Рада оборони Києва переносила питання транспорту, а в Кличка лякали Ткаченка відповідальністю
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що у середу, 12 березня 2025 року Рада оборони Києва прийняла рішення перенести питання змін алгоритмів роботи наземного громадського транспорту й метро під час повітряної тривоги на наступне засідання. Основною причиною стала незгода посадовців КМДА з напрацюваннями, що їх запропонували у військовій адміністрації: згідно з ними, відповідальність за рух чи зупинку рухомого складу хотіли перекласти на самих водіїв. Також не було запропоновано жодних варіантів щодо руху метрополітену відкритими ділянками ліній на Лівобережжі.
А за тиждень до цього засідання ми повідомляли, що в Кличка почали лякати Ткаченка відповідальністю за життя киян-пасажирів, та й водіїв, громадського транспорту. Перший заступник голови КМДА Микола Поворозник виступив на заході, присвяченому відкриттю руху транспорту під час повітряної тривоги у Києві, нагадавши про небезпеки такого рішення.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Джерело