Жителі віддаленого мікрорайону Рембаза у Дарницькому районі столиці настійно вимагають від міської влади вирішити питання з транспортом. Нещодавно Дептранс скасував маршрутки №589, які доставляли місцевих жителів до станції метро “Дарниця”. Це стало серйозним ударом для киян, що проживають в Рембасі, оскільки тепер багатьом стало важко дістатися до роботи.
Мешканці активно обговорюють потребу повернення маршруту в місцевих пабліках на Facebook і вже підписали петицію. Маршрут №589 був єдиною зручною можливістю потрапити з Рембази до станції метро “Дарниця”. Внаслідок його скасування, жителі втратили шанси вчасно дістатися до роботи, навчання та медичних закладів.
“Рембаза — це густонаселений район, і транспортне сполучення надзвичайно важливе для тисяч мешканців. Щодня ми стикаємося з проблемами, які безпосередньо впливають на якість нашого життя, можливості працевлаштування та загальну безпеку”, – зазначили місцеві у петиції та закликали відновити старий маршрут або запровадити новий.
У коментарях під публікаціями мешканці місті висловлюють думку, що перевізник сам відмовився від маршруту, оскільки вважав його неприбутковим. Справа в тому, що чимало пасажирів, котрі сідали в автобуси на ст.м. “Дарниця”, виходили на Дарницькому вокзалі. Також така ж динаміка спостерігалася в зворотному напрямку, як зазначив Олексій Хромов. Значний відсоток пасажирів становили пенсіонери та пільговики – категорія, яка, за визначенням, є неприбутковою.
Крім того, мешканці наголошують, що маршрутка була зручною, адже курсувала до останнього потяга метро. Дістатися до Рембази в вечірні години іншим способом було практично неможливо, оскільки таксисти запитують дуже великі гроші за поїздку в віддалений район. Тепер, кажуть люди, поїздки додому ввечері стали справжнім “квестом”, вирішення якого під силу далеко не кожному.
Як була вирішена аналогічна проблема для Бортничів та чому в Дептрансі не відновили маршрут №100
Нагадаємо, про подібну ситуацію для Бортничів повідомляли ще у липні 2025 року. Тоді жителі цього віддаленого району думали про можливість “попроситися” назад до Бориспільського району внаслідок скасування автобуса №474. Проте проблему вдалося вирішити всього за кілька тижнів: на район почав здійснювати перевезення новий перевізник.
Крім того, раніше ми згадували, що у КП “Київпастранс” поки що немає можливості відновити автобусний маршрут №100, який сполучав Троєщину з Мінським масивом. Інформація про його повернення неодноразово з’являлася в медіапросторі, зокрема, на нещодавно облаштованій зупинці “Завод Оболонь” з’явився покажчик, що вказує на цей маршрут. Виявилось, що причина в тому, що перевізникам бракує водіїв для поновлення маршруту.
