Метро зупинилося: керівник київського метро розчарував Кличка у планах запуску на Виноградар у 2026 році.

Графік запуску метро на Виноградар не передбачає відкриття підземки у 2026 році. Швидше за все, потяги до станцій Мостицька та Проспект Правди з’являться у 2027 році, коли завершаться основні будівельні роботи. Це суперечить попереднім заявам Віталія Кличка, який запевняв, що хоча б одна станція метро на Виноградар запрацює наступного року.

Про план відкриття станцій підземного транспорту розповів керівник КП “Київський метрополітен” Віктор Вигівський під час засідання Транспортної комісії Київради. Інформацію також оприлюднили в ГО “Пасажири Києва” у соцмережах. Віктор Вигівський зазначив, що у 2026 році планується завершення будівництва станції Мостицька в основних конструкціях. Проте, метро не розпочне рух раніше 2027 року.

“Станція Мостицька буде завершена у 2026 році. Рух поїздів можливий лише після закінчення робіт на двох станціях. Загалом роботи плануються на 2027 рік, але ми живемо в умовах воєнного часу, тому важливим є питання фінансування,” – прокоментував Віктор Вигівський.

Слід зазначити, що на момент цього висловлювання міський голова Віталій Кличко раніше заявляв, що перша станція з нової гілки зможе приймати пасажирів вже у 2026 році. Однак Вигівський підкреслив, що рух метрополітену можливий лише після завершення робіт на обох станціях, а отже, відкриття метро на Виноградар відкладається на рік, якщо фінансування залишиться стабільним.

Обіцянки Віталія Кличка та коментарі щодо форс-мажорів

Нагадаємо, у жовтні 2025 року Віталій Кличко особисто обіцяв відкрити першу станцію метро на Виноградарі у 2026 році. Це сталося під час сесії Київради, де міський голова запевнив, що будівництво триває швидкими темпами, і за належних умов одна зі станцій запрацює наступного року.

Крім того, ми також розповідали, що знайома всім киянам зелена літера “М” на входах до метро незабаром отримає оновлення. Київський метрополітен за понад 1,6 млн грн замовив нові світильники-покажчики трьох типів, кожен з яких має свою конструкцію та призначення. Найбільше буде закуплено “навігаторів” третього типу, які найкраще підходять для складних умов і відкритих просторів.