На спорудженні лівобережних підходів Подільсько-Воскресенського мостового переходу вже добудували дорогу в бік Троєщини. Будівельники дофарбовують підпірну стінку безпосередньо біля мосту, з внутрішнього та зовнішнього боку стіни тунелю вже провели хімічне закріплення ґрунту. А до самого тунелю дотягують автомобільну й трамвайну частину.
Про хід робіт повідомляє інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин на своєму Youtube-каналі. Він зробив черговий відеоогляд процесу спорудження підходів до мосту, показавши, як сьогодні будують автомобільну частину тунелю, доводячи до нього бетонну “палубу” (опалубку та каркас другої половини накривної плити монтують з боку Воскресенських садів). Поряд будують таку саме “трамвайну” частину, робота зі спорудження якої ведеться навіть швидше – палубу вже доведено майже до зрізу майбутнього тунелю. Це не дивно, бо трамвайна частина вужча за автомобільну.
Ведеться спорудження армованої поверхні автодороги та трамвайної колії, причому просто під залізничними коліями, якими їздить міська електричка. Опалубку дотягнули до залізничної колії, а по її боках забивають у землю шпунти, на які зіпруть залізні елементи опалубки, щоб бетон не “просадив” загальну конструкцію. Між елементами металевого каркасу встромляють “коробчаті” конструкції – це ювелірна робота, оскільки зазори становлять декілька міліметрів.
Зі сторони Русанівських садів продовжується обетонування стін, частково зроблено хімзакріплення ґрунту в автомобільній частині, розпочали робити систему водовідведення з тунелю. А до трамвайної естакади будують сталево-залізобетонні сходові марші: приблизно половину вже змонтували, наразі занурюють труби, щоб звести нижню частину маршів. Самі сходи, каже Авдокушин, вже виготовляються. Що буде внизу – простий тротуар, чи навіть забетонований майданчик – поки невідомо. Поряд зі сходами буде підпірна стінка.
Також робітники заасфальтували двома шарами обидві смуги тимчасової дороги між Центральною Садовою та майбутнім тунелем. Плюс, зробили майданчики для зупинки громадського транспорту. Паралельно, каже Авдокушин, дорожники з ГК “RDS” завершують капітальний ремонт вулиці Центральна Садова. На всій протяжності ремонтної ділянки вклали фінішний шар асфальтобетону та нанесли постійну розмітку. Продовжують доасфальтовувати заїзди у двори, монтувати павільони на зупинках громадського транспорту та встановлювати дорожні знаки.
Кличко робив “репортаж” з Подільсько-Воскресенського мосту, а строки здачі об’єкта знову посунули
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що Віталій Кличко розповів про хід робіт на будівництві з’їздів з Подільсько-Воскресенського мосту. Він особисто навідався на будмайданчик і оглянув споруду. Каже: ділянку дороги від мосту до вул. Петра Вершигори, до розворотного кільця трамвая, вже проклали, а нині завершують 90-метровий тунель для автівок, що проходить під залізничними коліями.
Між тим, ми повідомляли, що за планами станом на серпень Подільсько-Воскресенський міст у Києві мали відкрити для руху автомобілів наприкінці жовтня 2024 року. Але це мало б бути знову проміжне рішення, адже його ще будуть добудовувати. А у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА поки навіть не визначились, чи буде всередині мосту проходити метро, чи метротрам. Втім, строки здачі знову довелося посунути.