На шляхопроводі біля метро Дарниця у Києві вже монтують балки над коліями

У Києві вже розпочали зведення нових елементів шляхопроводу біля станції метро “Дарниця” замість тих, що були демонтовані навесні 2025 року. Будівельники встановлюють балки між опорами над лінією метрополітену. Роботи виконуються в нічний час, щоб уникнути небезпеки, що може виникнути під час будівельних робіт.

Про реконструкцію шляхопроводу на перетині вулиці Будівельників і Броварського проспекту неподалік станції метро “Дарниця” повідомили у КК “Київавтодор”. Вони зазначили, що роботи тривають, і наразі спеціалісти вже встановлюють балки між першою та другою опорами над метрополітеном.

Як пояснили представники комунальних служб, всі роботи виконуються виключно вночі, коли рух поїздів метро припинено. Для фіксації балок використовуються металеві напрямні, що супроводжується гучними звуками. Завершення цього етапу реконструкції заплановано на першу половину вересня, зазначають у КК “Київавтодор”.

Варто нагадати, що шляхопровід, побудований у 1963 році, жодного разу не проходив капітальний ремонт за понад 60 років експлуатації. Реконструкція розпочалася у лютому 2025 року, а відкриття нового шляхопроводу планується на кінець листопада 2025 року.

У Києві щойно завершили ремонт шляхопроводу на Луговій, як уже починається новий на Осокорках

Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв, що у Києві вдалося завершити капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вулиць Лугової та Богатирської. Це була перша реконструкція споруди, збудованої у 1986 році, яка на початку ремонтних робіт викликала обурення мешканців, адже не зрозуміло було, чому саме цей шляхопровід, що не має й 40 років, “заслужив” на ремонт. Тим не менш, роботи, що тривали більше 10 місяців, завершились, і споруда була повністю оновлена.

Також ми повідомляли, що у столиці ремонтуватимуть ще один шляхопровід. Йдеться про конструкцію біля станції метро “Осокорки” на проспекті Миколи Бажана у Дарницькому районі столиці. Цю споруду ввели в експлуатацію порівняно нещодавно, у 1990 році, однак обстеження вже виявило значні дефекти. Сам шляхопровід почав тріскатись та навіть обсипатись на проїжджу частину.