Наступ на місцеве самоврядування: Тимур Ткаченко запустив ліфти у переході на Шулявці, які не працювали понад рік

Голова КМВА Тимур Ткаченко запустив неробочий ліфт у відремонтованому в 2023 році підземному переході поряд із Шулявським шляхопроводом. Про обурюючу ситуацію Інформатор писав у серпні 2024-го: підйомник не запрацював за понад рік після того, як завершили роботи вартістю в 30 млн грн. Через відсутність ліфтів містяни змушені були використовувати пандуси – а причиною, з якої обладнання не підключали, була його “сертифікація” (про що й свідчило оголошення у переході).

Про початок роботи ліфтового обладнання Тимур Ткаченко повідомив у Facebook. У дописі зазначив: напис “Просимо вибачення за тимчасові незручності. Ліфтові підйомники проходять сертифікацію” висів у переході понад рік, оскільки саму споруду відремонтували у 2023 році.

“Ліфт сьогодні працює. Це абсурдна дрібниця з точки зору управління. Цих “дрібниць” у Києві – сотні. З ними і працюємо”, – зазначив голова КМВА у дописі.

Начальник військової влади додає: історія з ліфтом насправді “не про ліфт”, а про ставлення до людей та їхніх потреб. Створення інклюзивного середовища у Києві – одне з завдань, які поставив собі Тимур Ткаченко: у команді міського голови йому дорікають саме в тому, що він порушує повноваження “цивільної” влади, вторгаючись у її сферу з метою самопіару. Так, 29 січня міський голова, Віталій Кличко, фактично звинуватив його у наступі на місцеве самоврядування й узурпації влади у Києві.

Натомість у КМВА відповідають – мовляв, виконують завдання, які не може зробити “цивільна” влада, зокрема, прибирають автівки з вулиць та створюють інклюзивне середовище. Так, у відповідь на заяву Кличка сам Ткаченко назвав її “дуже дивною” і зазначив, що робитиме більше, ніж може зробити сама “цивільна” влада – але без “політичних шоу”.

Рух без бар’єрів: де у Києві створять інклюзивний маршрут для людей на колісних кріслах

Нагадаємо, Інформатор писав, що запустити ліфт на Шулявці Тимур Ткаченко обіцяв ще 5 січня, коли він позначив це питання, як важливе разом із зачиненими укриттями й транспортними колапсами. Крім цього, очільник КМВА зазначав, що важливим з точки зору міста є питання збереження архітектурної й культурної спадщини.

А наприкінці січня 2025 року ми розповідали про те, що у Києві розробляють перший інклюзивний маршрут для людей на колісних кріслах. Про це також розповідав Ткаченко. Маршрутом є поки обмежений променад у центрі міста – а створюють його в рамках програми “Рух без бар’єрів”.

Джерело