Немає кому крутити баранку: автобус №100 у Києві офіційно не повертається

У КП “Київпастранс” в даний момент немає можливості відновити автобусний маршрут №100, який з’єднував Троєщину з Мінським масивом. Інформація про його повернення вже кілька разів з’являлася у інформаційному просторі. Наприклад, нещодавно на тільки що облаштованій зупинці “Завод Оболонь” з’явився покажчик, що вказує на цей маршрут. Виявилося, що причина проста – перевізникам не вистачає водіїв для відновлення маршруту.

Про відповідь від Департаменту транспортної інфраструктури КМДА щодо відновлення автобусного маршруту №100 повідомив у міському пабліку “Пасажири Києва” один з підписників, активіст Олександр Стоєцький. Він подав запит до Дептрансу про можливість відновлення цього маршруту, проте відповідь його розчарувала, так само як і інших пасажирів. Почнемо з самого початку.

“У період воєнного стану місто щодня стикається з новими викликами і працює в умовах обмежених ресурсів та можливостей. Тому діяльність міських підприємств має бути максимально раціональною в сучасних умовах. Зокрема, місто змушене переглядати маршрутну мережу, щоб зробити її максимально ефективною, враховуючи наявні сили, засоби та ресурси”, – зазначили у Дептрансі.

Транспортники пояснили, що наразі ані відкриття нових маршрутів, ані відновлення старих неможливі. Причина проста: місто дуже потребує водіїв, здатних керувати міськими автобусами.

“На даний момент розгляд питання про відкриття нових автобусних маршрутів КП “Київпастранс” неможливий через гостру нестачу водіїв, пов’язану з їх мобілізацією до ЗСУ”, – підсумували транспортники у відповідь на запит, обіцяючи розглянути це питання, як тільки з’явиться така можливість.

Попри кадрові проблеми у “Київпастранс”, маршрут №100 планували запустити минулоріч

Слід зазначити, що про нестачу водіїв та спроби подолати кадровий дефіцит в КП “Київпастранс” Інформатор писав ще навесні 2024 року. Тоді пропонувались досить кардинальні ідеї для вирішення питання, наприклад, дозволити водити автобуси й тролейбуси особам з 18 років, адже наразі за кермо громадського транспорту можуть сідати лише з 21 року.

Тоді ж, в 2024 році, ми розповіли й про плани КП “Київпастранс” відновити маршрут №100, що сполучав Троєщину з Мінським масивом близько 10 років тому. У 2014-му міські транспортні чиновники почали змінювати його, а згодом і зовсім скасували. Рік тому начальник служби організації руху КП Тимур Костенко обіцяв розглянути можливість відновлення маршруту, але, на жаль, відповідних ресурсів для цього так і не знайшли.