У Дарницькому електродепо київської підземки пройшли масштабні пожежно-тактичні навчання. Рятувальники відпрацювали декілька можливих сценаріїв подій, від порятунку людини, яку затисло під потягом, до гасіння пожежі у вагоні. Проведення заходу допоможе у координації дій між персоналом метро та рятувальними службами.
Про проведення масштабних навчань за участі ДСНС та столичної підземки повідомили у КП “Київський метрополітен”. Рятувальники, кажуть, відпрацювали декілька варіантів можливих надзвичайних ситуацій у рухомому складі з пасажирами. Серед них – гасіння пожежі, евакуація пасажирів та порятунок людини, яка потрапила під поїзд метро.
На світлинах, що метрополітен виклав у соцмережі, видно, що навчання проходили на території Дарницького електродепо. Для реалістичності у вагонах потягу, на якому відпрацьовували навички рятувальники, створили атмосферу задимлення. Тоді рятувальники відпрацювали евакуацію пасажирів з тунелів метро.
Втім, одним із найбільш реальних сценаріїв у київській підземці є потрапляння людини під рухомий склад. Лише влітку 2024 року такі події траплялися близько п’яти разів – а у червні подібні надзвичайні ситуації траплялися навіть декілька разів за один тиждень.
“Завдяки таким навчанням рятувальники відпрацьовують алгоритми в максимально наближених умовах. У майбутньому допоможе їм ефективно діяти в реальних надзвичайних ситуаціях”, – зазначили у КП “Київський метрополітен”.
У підземці нагадали, що столичне метро проводить спільні навчання разом з ДСНС вже багато років поспіль. Тренуються як на станціях, так і на території електродепо, як-от цього разу. Навчання суттєво покращують взаємодію профільних служб та підприємства, коли виникають справжні надзвичайні ситуації, додають у метрополітені.
У метро нарешті помітили струмок на “Деміївській”: що це за вода, і чи це небезпечно
Нагадаємо, 3 грудня 2024-го Інформатор розповів про те, що у КП “Київський метрополітен” нарешті помітили струмок води, що стікає лотком для води на станції “Деміївська”. З початку жовтня, коли пасажири вперше помітили воду на коліях, Інформатор двічі перевіряв, що відбувається на станції. Потічок лише збільшився. Втім, у метро закликають не перейматися цим – кажуть, що ситуація є нормальною, і ґрунтові води відводяться в автоматичному режимі.
Також ще у вересні ми писали про те, що з відкриттям повноцінного руху тунелем метро на “синій” лінії у Києві повернулася стара, але добре відома проблема нестачі перехоплюючих паркінгів в районі Теремків та Іподрому. Чи, радше, небажання водіїв платити за паркування своїх автівок на спеціально відведених для цього місцях. Так, двори житлових будинків поблизу кінцевих станцій метро знову перетворилися на “парковку” для мешканців Київської області.