У КП “Київський метрополітен” до настання свят підготували тематичний артпоїзд, який представлений інформацією про українські різдвяні звичаї. Проєкт отримав назву “Потяг до Різдва” і виконаний повністю в святковому стилі. Ззовні вагон прикрашений малюнками та казковими образоми, а всередині представлені інформаційні постери про національні традиції святкування.
Про створення цього арт-об’єкта повідомили в КП “Київський метрополітен”. Один з вагонів потяга, що курсує “синьою” лінією столичного метро, повністю оздобили символікою українського Різдва. Художники з Paint Hunters виконали візуальне оформлення за 4 дні, витративши близько 170 балончиків фарби.
Всередині артпоїзду також розмістили інформативні постери, які знайомлять пасажирів із різдвяними традиціями: розкривають секрети виготовлення різдвяної зірки, обряди водіння кози, колядки, а також 12 обов’язкових страв, зокрема кутю та регіональні особливості її приготування.
У метро зазначили, що цю ініціативу реалізували у співпраці з FILM.UA Distribution в рамках культурно-просвітницького проєкту, приуроченого до прем’єри фільму “Потяг до Різдва”. Цей проєкт сприяє популяризації української культури та надихає киян і гостей столиці відроджувати чи започатковувати свої власні святкові традиції. Артпоїзд курсуватиме Оболонсько-Теремківською лінією метро у Києві до кінця січня 2026 року.
З київського метро прибрали вейпи та оновили розмітку для незрячих
Нагадаємо, нещодавно у метро Києва було прийнято рішення закрити торговельну точку, де продавали вейпи, під назвою “Cloud 21”. Вона розташовувалася у вестибюлі ст. м. “Печерська”, причому з’ясувалося, що компанія, яка організувала продаж, сплачувала лише 3,5 тисячі гривень щомісячної орендної плати. Також вдалося дізнатися, що ця ж компанія орендує місця на станціях “Дорогожичі”, “Академмістечко”, “Олімпійська” та “Либідська”.
Окрім того, столична підземка продовжує впроваджувати безбар’єрні рішення для комфортного та безпечного пересування всіх категорій пасажирів. Жовті смуги на підлозі – це реальна допомога для людей із вадами зору, для яких метрополітен є одним із найскладніших транспортних об’єктів. І хоча зміни відбуваються не так швидко, система стає більш доступною завдяки нанесенню тактильної навігації.
