Самоусунувся від проблем у метро: у Києві вручили підозру головному транспортнику Кличка

10 липня 2025 року Київська прокуратура висунула підозру Руслану Кандибору, директору Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, за службову недбалість. Справою стало інцидент у тунелі метрополітену, що стався в грудні 2023 року. Посадовець, який відповідає за транспортування в місті, звинувачується в небажанні вирішувати проблеми, що накопичилися у підземці. Прокурори дійшли висновку, що аварійний стан не був помічений вчасно через дії Кандибора.

Київська міська прокуратура повідомила про підозру через Facebook. Правоохоронці звинувачують Руслана Кандибора в “службовій недбалості, що призвела до серйозних наслідків”, відповідно до ч.2 ст.367 КК України, що передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на термін від 2 до 5 років з можливістю заборони займати певні посади.

“Директор Департаменту не займався контролем над роботою столичних підприємств і не брав участі в розгляді питань, пов’язаних із надзвичайними ситуаціями, що й призвело до закриття станцій метрополітену”, – зазначили в прокуратурі Києва.

Правоохоронці стверджують, що справжні причини аварії у метро не були виявлені через “недостатнє виконання” Русланом Кандибором покладених на нього обов’язків. Це призвело до того, що відповідні заходи щодо усунення аварії не були вжиті вчасно. Як результат, за інформацією прокуратури, аварія заподіяла бюджету міста збитків у розмірі 164 млн грн, що є загальною сумою втрат для громади столиці.

Грудень 2023 – Вересень 2024: Київ без третини “синьої” лінії протягом 9 місяців

Нагадаємо, що рух поїздів на синій лінії Київського метрополітену був зупинений 8 грудня 2023 року через аварію у тунелі та значні підтоплення на станціях. Кияни тоді не знали, що їх очікують 9 місяців постійних заторів, а міська влада спробує перекласти відповідальність на “невдачливих попередників” – проєктувальників і будівельників, які займалися будівництвом тунелів і станцій підземки.

На початку вересня 2024 року вже були проведені тестові поїзди на новій ділянці між станціями Либідською та Деміївською. Вони перевіряли систему сигналізації, безпеки руху, зв’язок та проводили обкатку потягів.