Новопризначений очільник КМВА Тимур Ткаченко звернув увагу на енергонезалежність світлофорів у Києві. Він підрахував усі такі об’єкти в столиці, що мають шафи резервного живлення: виявилося, що обладнаних на випадок знеструмлення світлофорів поки що менше, ніж половина. Відтак, посадовець доручив збільшити кількість таких шаф, а контролювати процес пообіцяв особисто.
Про ситуацію з енергонезалежністю світлофорних об’єктів у Києві Тимур Ткаченко написав у соцмережах. За його словами, у столиці нині встановлені 737 таких об’єктів, втім, лише 327 з них (менше половини) забезпечені спеціальною шафою резервного живлення на випадок знеструмлення. Ще 268 об’єктів, каже Ткаченко, лишаються у зоні ризику під час відключення електроенергії.
“У 2025 році планується встановити резервне живлення ще на 100 світлофорів. Але цього замало. Це питання не лише енергетичної стійкості, а й безпеки кожного киянина. Статистика ДТП шокує: у 2023 році на дорогах Києва загинули 104 людини, а в 2024 році травмовано вже понад 2400. Це неприпустимо”, – зазначив Ткаченко у дописі.
За словами очільника КМВА, 2024 року місто встановило 267 шаф безперебійного живлення – а на складі нині є ще 142 шафи, готові до встановлення. А для того, щою забезпечити роботу усіх без виключення світлофорів Києва під час знеструмлень, треба встановити ще 268 шаф.
“Доручив відповідним службам збільшити кількість спеціальних шаф, які забезпечать безперебійне живлення всіх світлофорів незалежно від ситуації з електропостачанням. Контроль за виконанням цього завдання здійснюю особисто”, – резюмував Ткаченко.
Кияни просили перемкнути усі світлофори на “критичні” мережі – що відповіли у КМДА
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що влітку, та й восени 2024 року кияни неодноразово складали петиції до Київради щодо необхідності забезпечити безперебійну роботу світлофорів. Аргумент цілком логічний – через відімкнення світлофорів вже сталося чимало аварій, і майже все літо Київ стояв у потужних заторах. А от спосіб кияни вигадали незвичний: перемкнути усі світлофори на лінії, що живлять критичну інфраструктуру.
Також ми розповідали, що відозва про енергонезалежність світлофорів досить швидко набрала необхідні 6 тисяч голосів. Але пропозиція убезпечити водіїв та пішоходів за допомогою саме переключення світлофорів на ті лінії, що забезпечують роботу критичної інфраструктури, отримала відмову з боку міської влади. Причини у КМДА перелічують такі: це дорого, обтяжливо, довго, та – класичне – “не все у нашій компетенції”.