Ткаченко дасть прочухана дрифтерам, яких упіймали кияни біля Червоного корпуса

Голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко висловив думку, що розваги на автомобілях у центрі Києва, зокрема дрифтинг та їзда “гонщиків з прямоточними вихлопами”, є абсолютно недопустимими. Це стало реакцією на репортаж Інформатора та інших медіа щодо дрифтерів, яких кияни помітили ввечері 17 червня біля Червоного корпусу КНУ імені Т. Шевченка. Очільник “військової” влади підкреслив, що гучні звуки можуть бути серйозним тригером як для військових, які повернулися з фронту, так і для цивільних громадян.

Свою точку зору стосовно “дрифтерів” у центральній частині Києва Ткаченко висловив у соціальних мережах. Він акцентував, що така поведінка є неприйнятною в умовах, коли Київ перебуває в періоді жалоби за загиблими, а рятувальники протягом двох днів ліквідовують наслідки ворожих обстрілів.

“Київ та Україна — в жалобі. Однак у той час, як молоді люди на дорогих автівках розважаються в центрі столиці, це неподобство створює додаткові стреси для дітей, цивільних, та багатьох військових, які повернулися з фронту і реагують на будь-які гучні звуки. Це жахливий тригер для них, тому така поведінка абсолютно неприйнятна”, – зазначив Ткаченко у своєму дописі в Telegram-каналі.

Голова КМВА також зазначив, що подібна поведінка не має місця ні в Києві, ні в будь-якому іншому місті країни. Він додав, що отримував звернення щодо елітних автомобілів, які з шумом курсують столицею, і що військова адміністрація вже обмірковує заходи для їхнього стримування.

“Ми почали розробляти ефективні механізми боротьби з “дрифтерством” та водінням автомобілів і мотоциклів з “прямим вихлопом”, в тому числі на законодавчому рівні. У нас вже є декілька варіантів комплексного рішення, для реалізації яких потрібен час”, – підкреслив Тимур Ткаченко.

За словами очільника КМВА, він планує звернутися до патрульної поліції з пропозицією посилити контроль за неналежною поведінкою на міських дорогах. Також він зазначив, що учасникам конфлікту біля Червоного корпусу пояснять, що саме вони зробили неправильно, і натякнув, що вся інформація стосовно них вже зібрана військовою адміністрацією.

Які причини призвели до дрифт-скандалу у Києві та як влада має намір боротися з прямоточними вихлопами

Нагадаємо, що напередодні Інформатор повідомляв про скандал, викликаний “дрифтерством” у Києві, яке відбулось у день атаки на столицю. Ввечері 17 червня 2025 року, коли місто ще переживало наслідки масштабної комбінації атак з боку РФ, декілька автомобілів влаштували гучне “дрифт-шоу” біля Червоного корпусу КНУ імені Т. Шевченка. Небайдужі громадяни зупинили це неподобство, викликавши поліцію, але уваги, здається, цього було недостатньо, щоб вплинути на учасників.

У листопаді 2024 року ми також повідомляли, що в Києві планувалася патрулювання районів, де рівень шуму на дорозі перевищує допустимі норми, з метою штрафування порушників. Це стало відповіддю міської влади на петицію киян, які вимагали посилити контроль за автомобілями без глушників. Обіцяли, що незабаром на порушників “полюватимуть” патрулі поліції, кількість яких зросте у вечірній час.