Трактор комунальників пошкодив кабель: транспортний колапс у Києві посилила міська електричка

Зранку у вівторок, 25 лютого у Києві почалися технічні проблеми з міською електричкою. Вони лише посилили транспортний колапс, що й без того почався через надто довгу повітряну тривогу, оскільки додалися до проблем з метро. Так, затримувався потяг Kyiv City Express А07 зі станції Дарниця у напрямку Березняки – проблеми виникли на самій станції Дарниця.

Про проблеми з рухом потягів повідомили у Telegram-каналі самого Kyiv City Express. Так, затримка електрички у напрямку станції “Березняки” склала 43 хвилини. А відправлення електричок здійснювалося вручну, по наказу з диспетчерським контролем.

“Поїзд у напрямку Березняків вже вирушив, але затримка +43 хвилини. Поїзд у напрямку Русанівки готується до відправки. Наступні затримки будуть значно меншими, втім графік збився, просимо взяти до уваги”, – зазначили у Kyiv City Express.

Зрештою, о половині на одинадцяту ранку вівторка, 25 лютого, у Kyiv City Express повідомили, що потяг “нарешті” доїхав з Дарниці до Русанівки. Залізничники перепросили за затримку – і розповіли, що колійній службі, диспетчерам і працівникам станції додалося “ручної” роботи.

“Ми пришвидшуємо її максимально, бо розуміємо “задоволення” від очікування на платіормі при -4°С. Що ж сталося: вже з’ясували, що трактор Київзеленбуда пошкодив кабельну муфту з кабелем поблизу Дарниці. Тепер нам потрібні ще бодай 3 години на повне відновлення. Весь цей час, на жаль, матимемо затримки перед Дарницею в обидві сторони”, – додали у Kyiv City Express.

Пасажири скаржаться на проблеми з розкладом міської електрички: кажуть про некоректні дані щодо платформ

Нагадаємо, напередодні Інформатор писав про те, що кияни, які регулярно користуються кільцевою електричкою, обурюються через некоректну інформацію у розкладі Kyiv City Express. Йдеться не про час відправлення поїздів, але від того не легше. Поки дістанешся “правильної” платформи, а не тієї, що вказана у розкладі, бачиш лише “хвіст” електрички, кажуть пасажири.

Також ми розповідали, що у київській кільцевій електричці з 20 лютого можна заряджати телефони і гаджети не лише в одному, а в усіх поїздах. Процес обладнання роз’ємами для заряджання техніки, що розпочався наприкінці січня, мав би тривати два місяці, але закінчився достроково. Втім, або швидкість не пішла на користь якості, або ж пасажири недобачають та невміло користуються роз’ємами, але скарги є вже у перший день.

Джерело