У гаражі Кличка створюють клуб по інтересах для водіїв японських автівок

Автопарк КМДА хоче стати своєрідним “клубом” для шанувальників японських автомобілів, зокрема, марки Toyota. У гаражі Кличка, як іронічно називають АТП, кажуть про наміри зробитися “реальним хабом” та “центром тяжіння” – і обіцяють спиратися на власний досвід у роботі з японськими автівками. Деякі з них, пояснюють, мають пробіг вже у 800 тисяч км, і наближаються до мільйонних показників – а це “тягне” на рекорд.

Про амбітні плани розповів директор АТП КМДА Дмитро Рахматуллін у дописі на Facebook. За його словами, автопарк має величезний досвід у роботі з японськими автівками, кількість яких у “гаражі Кличка” складає понад 100, переважно – марки Toyota.

“Ми маємо гарний перелік кількох поколінь Toyota Camry, починаючи з V покоління XV30 і далі послідовно VI покоління XV40, VII покоління XV50, VIII покоління XV70. Деякі авто, пробіг яких перетнув 800 тис км, пройшли капітальний ремонт двигунів та найбільш відповідальних вузлів і рушили далі працювати до кордонів у 1 млн км”, – зауважив Рахматуллін у дописі.

Директор автопарку пояснив: підтримка автомобілів у такій кількості, такого віку та такого пробігу потребує неабияких фахових навичок, якими ентузіасти з АТП можуть ділитися з іншими колегами-“японоводами”. І, оскільки підприємство проходить через реорганізацію, на ньому з’явилася можливість стати “хабом” для прихильників японських автівок. А ще, каже він, після напружених робочих змін робітники шукають спосіб розрядитись, відновити сили – і мають для цього актуальну тему: японські авто.

“Ми пропонуємо відкритий простір для ентузіастів, фахівців та майстрів автомобільного ремонту. Обмін досвідом та спілкування з однодумцями. Реалізацію спільних проєктів. Та можливість співпраці у волонтерській діяльності, щодо ремонту авто для ЗСУ”, – додав Дмитро Рахматуллін.

У “гаражі Кличка” хизуються, що мають вже й реалізовані проєкти: автобус для Школи управління FPV-дронами (Інформатор писав про це диво техніки у стилі Mad Max) та тотальне відновлення майже втраченої техніки. Мають і ще нові ідеї, та запрошують ентузіастів до спілкування.

Грошей не шкодують: які закупівлі проводить “гараж Кличка”, і як він готувався до зимівлі

Нагадаємо, у квітні 2024 року Інформатор писав про те, що АТП КМДА за кілька місяців провело чотири великих тендери із закупівлі запчастин для автомобілів загальною вартістю у 10,1 млн грн. Не всі ці закупівлі було доведено до завершення, втім, кожна з тих, що були призупинені, ще має шанси на реалізацію. Цікаво також, які автівки знаходяться у службовому автопарку КМДА: це іномарки від порівняно недорогих Hyundai H1 чи Fiat Doblo до позашляховиків Toyota Highlander та преміальних “німців” Mercedes-Benz.

Також ми розповідали, як органи центральної та місцевої влади у Києві, серед яких – і “гараж Кличка”, готувались до важкої зими, закуповуючи генератори. Насправді, АТП було одним з найвідповідальніших столичних КП, що заздалегідь подбало про світло.

Джерело