У Києві оновлюють правила руху громадського транспорту під час тривог: що зміниться

Робоча група, створена головою “військової” адміністрації Києва Тимуром Ткаченком задля напрацювання нового алгоритму дій водіїв громадського транспорту столиці під час повітряних тривог, вже вийшла з конкретними ідеями. Одна з них – запропонувати водіям самостійно вирішувати, чи бажають вони слідувати в укриття, щойно була оголошена повітряна тривога. Ще однією новацією може бути підвищений чи “понижений” рівень тривоги – скажімо, під час тренувальних польотів ворожої авіації рух точно спиняти не будуть.

Про те, що новації вже напрацьовані і готові до винесення на засідання Ради оборони Києва, розповів речник КМВА Євген Ієвлєв в ефірі Вечір.LIVE. За його словами, столичні посадовці разом із військовими, правоохоронцями та представниками Держслужби з надзвичайних ситуацій напрацьували алгоритм дій під час повітряної тривоги — з урахуванням відновлення повноцінного руху громадського транспорту в столиці.

“Вже маємо перші офіційні та конкретні позиції від правоохоронних структур столиці, зокрема пропозиції оптимізації порядку дій для водіїв громадського транспорту та пасажирів”, — зазначив речник КМВА.

Раніше частину ініціатив сам Ієвлєв вже розкрив у своїх виступах. Однією з них є дозволити водіям доїжджати до найближчої зупинки та приймати рішення, виходячи з ситуації, що склалася, чи ховатися самим (та, звісно, пасажирам), чи продовжувати рух містом. Це – Соломоново рішення для столиці, адже київські водії громадського транспорту, згідно з результатами опитування, здебільшого не проти їздити під час повітряної тривоги, але не бажають нести за це відповідальність.

На ст.м. “Теремки” відкрили закинутий вестибюль, а на “Вокзальній” шукають, як безхатько потрапив до тунеля

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що напередодні, у суботу, 1 березня, на станції метро “Теремки” відновив роботу один з вестибюлів, що був закритий ще від початку повномасштабного вторгнення Росії. Йдеться про вестибюль №1, що веде зі станції у напрямку ТРЦ “Магелан”. Зазначимо, ще навесні 2024 року непрацюючий вестибюль перебував у жалюгідному стані, що помітив Інформатор – втім, пізніше його таки привели до ладу.

Крім того, ми повідомляли, що у київському метрополітені стався дивний випадок. Ще 17 лютого 2025 року у тунель неподалік від станції “Вокзальна” потрапив один з пасажирів, і машиністу довелося зупиняти потяг, аби підібрати його з колій. До приходу поліції за чоловіком, ймовірно, безхатьком стежили інші пасажири у вагоні.

Джерело