У Києві розробляють перший інклюзивний маршрут для людей на колісних кріслах – Тимур Ткаченко

Очільник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко впроваджуватиме перший у Києві інклюзивний маршрут в рамках “Руху без бар’єрів”. Мова про повну доступність усіх об’єктів для людей з інвалідністю у обраних проміжках вулиць: усі вони, від банківського відділення до останнього МАФу, мають бути обладнані для використання людей на колісних кріслах. Акцент зроблять на станціях метро, переважна більшість з яких ще не мають відповідного обладнання.

Про облаштування першого такого маршруту у Києві повідомив у Facebook новий очільник КМВА Тимур Ткаченко. Він написав про нараду щодо “Руху без бар’єрів” з очільниками районів у Києві (їх, нагадаємо, той-таки Ткаченко обіцяв днями “прорідити”), представниками державних компаній – “ПриватБанку”, “Ощаду” та “Укрпошти” і заступницею Мінгромад та територій Наталією Козловською. Каже: проєкт вже на стадії впровадження, тепер важливі деталі.

“Інклюзивність — це комплексний підхід, який передбачає не лише облаштування входів, а й доступність усіх послуг для тих, хто цього потребує. Голови районів отримали завдання скласти перелік об’єктів на маршруті, які потребують адаптації, з особливим акцентом на станціях метро. Наступний крок — розробка детального плану реалізації”, – зазначив Ткачено у дописі.

Де саме розташовуватиметься “інклюзивний” маршрут, він не повідомив. Втім, є версія, згідно з якою ним стане відтинок вулиці Симона Петлюри від Центрального залізничного вокзалу до, принаймні, вул. Жилянської. Це найперше, що бачить людина, яка прибуває до столиці потягом (нині опцій в пасажирів небагато – залізниця або автобус), відтак, логічно було б зробити саме цю ділянку.

На п’ятницю, 31 січня посадовець назначив ще одне – вже детальніше – засідання, де у вужчому складі зустрінеться з очільниками РДА заради обговорення конкретних пропозицій щодо об’єктів уздовж маршруту. Чи будуть примушувати конкретні бізнеси на конкретних відтинках вулиць, якими пройде інклюзивний маршрут, до впровадження “інклюзивної інфраструктури”, не повідомив – ймовірно, поки йдеться все ж про державні та комунальні або муніципальні сервіси.

Ткаченко почав “трусити” маршрутки, а сам користувався “фініком”, який позичав в друга

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у Києві з подачі Тимура Ткаченка тривають посилені заходи з перевірки пасажирських перевізників. Мова про маршрутки: їхній стан, а також поведінка водіїв вже не раз викликали нарікання киян. Інспекційні рейди проводяться у координації з Укртрансбезпекою і викликані невтішною статистикою порушень за 2024 рік. Саме вона змусила новопризначеного очільника КМВА розпочати перевірки, які вже дали неприємні результати.

У цей же час сам Ткаченко, як з’ясував Інформатор, не має власного автомобіля. Це випливає з його декларації – він або користується жінчиними автівками (а вона їх змінила чимало), або ж їздить на орендованих чи позичених “колесах”. Їх він бере в друзів та знайомих – і це люксові автівки. В одного з друзів, нині – видного посадовця з Київщини, Ткаченко навіть позичав “фініка”, седан Infinity Q50.

Джерело