У Києві Цифровому може з’явитися електронна черга на квартири і чат-бот із штучним інтелектом

Столичний міський застосунок “Київ Цифровий” може невдовзі отримати чат-бот із застосуванням штучного інтелекту (ШІ). Такий самий чат-бот працюватиме й на Порталі послуг. Оновлення може з’явитися вже у 2025, максимум – 2026 році. Окрім цього, готуються й інші, не менш цікаві, додатки до застосунку.

Про це розповіла директорка департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Вікторія Іцкович виданню SPEKA під час третього національного шоуруму українського софту “Своє.IT”, що днями об’єднав провідні національні компанії-розробники ПЗ та представників державного сектору. Посадовиця розповіла, що одним з основних пріоритетів для її Департаменту нині є цифрова безпека – жодне оновлення чи сервіс не можуть пройти без сертифікатів від Держспецзв’язку.

“Питання кібербезпеки — це постійна гонка озброєнь. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб бути на крок попереду”, – зауважила Вікторія Іцкович.

За її словами, у Києві на базі КМДА вже створений свій Центр кібербезпеки (Security Operation Center). Його завдання – моніторинг та захист цифрових систем. А от з цікавих оновлень, зокрема, “Києва Цифрового” вже у поточному, 2025-му, році можна чекати застосування ШІ при роботі оновленого чат-боту. Пані Іцкович зауважила, що інституційно у її департаменті при розробці оновлень штучний інтелект поки не використовують.

“У нас є плани цього року або наступного запустити чат-бот на базі штучного інтелекту в “Києві Цифровому” та на Порталі послуг. І сподіваємось, що ці плани здійсняться. А серед наступних запусків — послуга для бізнесу щодо оформлення літніх майданчиків. Готується запуск послуги, яка офіційно називається “Оренда елементів благоустрою”, а для нас із вами це звичні МАФи”, – розповіла нова очільниця департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

Ще одне оновлення, яке вже готують розробники для “Києва Цифрового”, – послуга “електронної черги” на квартиру. Також ймовірно буде введено електронний запит на отримання безкоштовних засобів реабілітації для тих, хто цього потребує, додала посадовиця.

Ментальне здоров’я та назви для скверів: про що питає киян “Київ Цифровий”

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у мобільному застосунку “Київ Цифровий” киян знову просять висловити свою думку щодо топонімів. Але цього разу йдеться не про перейменування, а про назви скверів у центрі столиці, які до цього були безіменними. Це зелені зони в Шевченківському районі, для яких місто пропонує назви, пов’язані з історією, культурою та наукою.

Також ми розповідали, що у “КЦ” стартувало нове опитування щодо ментального здоров’я містян, яке проходить вже втретє. Саме на основі такого анкетування в столиці розроблялась Мапа ментального здоров’я Києва. Нове опитування має допомогти удосконалити систему психологічної допомоги, яку можна отримати в столиці.

Джерело