У Києві заплановано капітальний ремонт низки вулиць, включаючи трамвайні колії на Дмитрівській.

У Києві планується ремонт ще двох важливих вулиць: Дмитрівської, яка розташована у Шевченківському районі, та Юлії Здановської – у Голосіївському. Міські дорожники вже оголосили тендери на виконання проєктних робіт для обох об’єктів. У свою чергу, експерти з транспорту критикують проєкти через наявність “дитячих проблем” та їхню необґрунтовану необхідність.

Про тендери на виконання проєктних робіт з капітального ремонту вулиць Юлії Здановської та Дмитрівської повідомила КК “Київавтодор” на міському порталі. Тут планується покращити стан дорожнього покриття та інфраструктури, а також провести благоустрій прилеглих територій.

“Проєкти включатимуть ремонт проїзної частини та тротуарів, систем дощової каналізації та зовнішнього освітлення. Всі об’єкти дорожньо-транспортної інфраструктури будуть проєктуватися з урахуванням принципів безбар’єрності для забезпечення комфортного доступу людей з інвалідністю й маломобільних груп, а також для розвитку велоінфраструктури”, – зазначили у КК “Київавтодор”.

Дорожні фахівці підкреслили, що потреба в ремонті цих вулиць є нагальною: Дмитрівська була збудована у 1920 році і капітально відремонтована майже 50 років тому, у 1978 році. Вона є однією з центральних вулиць, через яку проходить один із найстаріших трамвайних маршрутів, що сполучає Лісовий масив із центром міста та Подолом.

Вулиця Здановської була збудована у 1960 році, проходить через житловий масив “Теремки-2” і сполучає три станції метро (“Васильківська”, “Виставковий центр” та “Іподром”). Востаннє її ремонтували ще у 1988 році.

Однак, фахівці з громадської організації “Пасажири Києва” висловили критику щодо намірів КК “Київавтодор”. Вони зазначили, що на вулиці Юлії Здановської площа пошкоджень на кінець 2024 року становила лише 0,1%, що є незначним і підходить лише для ямкового ремонту. Також там вимагають виправлення 4 зливоприймачів та колодязів, що свідчить про необхідність поточного, а не капітального, ремонту.

Фахівці підкреслили, що на вулиці Дмитрівській ремонт планували ще у 2021 році, і одним із важливих елементів було перенесення газопроводу низького тиску, розташованого між трамвайними коліями у верхній частині вулиці, де постійно паркуються автомобілі. Проте цей елемент ремонту чомусь не був включений у тендерну документацію.

“Це питання обговорювалося на нараді з новим директором Дептрансу. Виносити на обговорення вже готовий проект не пізно, оскільки часто виникають критичні питання, які не були враховані в завданні на проектування. Саме завдання на проектування потрібно максимально якісно готувати з залученням громадських організацій, щоб у капітальних ремонтах за сотні мільйонів гривень не було “дитячих” проблем, яких можна було б уникнути”, – зазначили в ГО “Пасажири Києва”.

У Києві ремонтуватимуть проспект Свободи й шляхопровід біля ст.м. Чернігівська

Нагадаємо, що нещодавно КК “Київавтодор” оголосила тендер на капітальний ремонт шляхопроводу біля станції метро “Чернігівська” – одного з ключових транспортних вузлів лівого берега. Йдеться про розв’язку на перетині вулиці Миропільської з Броварським проспектом і Святошинсько-Броварською лінією метро. Шляхопровід, введений в експлуатацію у 1967 році, планують відремонтувати за 987 млн грн.

Також нещодавно була озвучена інформація про плановий ремонт проспекту Свободи у Подільському районі Києва. Влада зазначає, що з моменту останнього ремонту минуло 40 років, тож час настав. Водночас, транспортні експерти вважають цю реконструкцію зайвою, враховуючи, що вулиця в доброму стані, а пошкодження – незначні.