В Кличка лякають Тимура Ткаченка відповідальністю за життя киян-пасажирів і водіїв транспорту

Перший заступник голови КМДА Микола Поворозник виступив під час публічної дискусії про зупинку громадського транспорту під час повітряної тривоги. Захід організували під егідою “військової” влади Києва. Поворозник нагадав, за яких умов було прийняте рішення про зупинку усього транспорту у місті, й зауважив, що були й причини, за яких його так і не скасували за весь час війни.

Про основні тези виступу першого заступника міського голови на публічній дискусії “Чи справді Києву потрібно зупиняти громадський транспорт в повітряну тривогу?” повідомляє міський портал Києва. Так, Микола Поворозник зауважив, що рішення про це було прийняте влітку 2022-го, і воно враховує рекомендації представників ДСНС, поліції й військових, що також входять до складу Ради оборони Києва.

“За три роки питання щодо скасування цього рішення неодноразово виносилося на розгляд Ради оборони міста Києва. Але його не підтримали. Чому? Тому що члени Ради оборони, до якої входять не тільки представники КМДА, а й уповноважені силових структур, ДСНС України та військові, несуть відповідальність за безпеку громадян. І, підписуючи документ, несуть персональну відповідальність за своє рішення”, – зауважив Микола Поворозник.

Він підкреслив, що місто завжди відкрите до обговорення та актуалізації чинного рішення Ради оборони і завжди готове до співпраці з громадським сектором. Але потрібно пам’ятати, що усі зміни повинні бути направлені на збереження життя людини.

“Бо нічого ціннішого за життя немає. І весь цей популізм про втрати підприємств, транспортні колапси і запізнення на роботи припиняється, коли хтось, добираючись до роботи громадським транспортом під час тривоги, загине. І ось у цей момент відповідальність несе той, хто приймав рішення про роботу муніципального транспорту. Бо під час тривоги всі без винятку повинні мати змогу перебувати в безпечному місці. І водій також”, – висловився Поворозник.

Тимур Ткаченко заробляє політичні бали: чому кияни підтримують рух транспорту під час тривог

Нагадаємо, Інформатор вже не раз писав про те, що питання зупинки транспорту під час тривог є одним з основних для киян – місто зупиняється тривогами, а Тимур Ткаченко завдяки своїй позиції про можливість руху транспорту “заробляє” політичні бали. Насправді ж Київ – єдине місто, що під час тривог зупиняє свій транспорт. Тому КМВА вийшла з конкретними ідеями. Одна з них – запропонувати водіям самостійно вирішувати, чи бажають вони слідувати в укриття, щойно була оголошена повітряна тривога. Ще однією новацією може бути підвищений чи “понижений” рівень тривоги – скажімо, під час тренувальних польотів ворожої авіації рух точно спиняти не будуть.

Конкретний приклад того, як тривоги зупиняють українську столицю, можна побачити у публікації Інформатора за 25 лютого, коли у столиці після завершення повітряної тривоги утворилися великі черги на вхід до деяких станцій метро, розташованих на “червоній” та “зеленій” лініях. А таксисти традиційно вже підвищили тарифи, зробивши вартість проїзду просто “золотою”.

Джерело