В Кличка планують почати нові інформаційні кампанії, спрямовані на підтримку ВПО та іміджу столиці, як осередку культури у воєнні часи. Загалом обидві комунікаційні кейси ще перебувають на початковому етапі: під них лише виділили кошти, а КМДА щойно починає закупівлі рекламних послуг, пов’язаних з ними. Прикметно, що долею вихідців зі Сходу та південних регіонів, захоплених росіянами, перейнялися лише після того, як з’явилися дані про масовий виїзд українців на тимчасово окуповані території через надто малу підтримку у столиці (та, зрештою, інших тилових регіонах країни).
Дані про закупівлі рекламних та маркетингових процедур містяться у електронній системі публічних закупівель “Прозорро”. Так, у четвер, 28 листопада, були оголошені одразу дві закупівлі на послуги з реклами/розміщення інформаційної продукції. Вартість обох приблизно однакова, третина мільйона гривень.
У першому тендері йдеться про інформаційні послуги “в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії “Київ – місто, яке об’єднує: підтримка ВПО”. Закупівлю оголосило комунальне підприємство “Центр комунікації” під парасолькою КМДА (до речі, це те саме КП, яке наступного, 2025-го, року освоюватиме чверть мільярда гривень разом з улюбленими ЗМІ Кличка). Кампанія має складатися з виготовлення і поширення поліграфічної продукції, її мета – ознайомити українців, що є ВПО, з “послугами та пільгами”, що надаються у Києві.
“Виконавець має запропонувати розподілення киян на цільові групи, відповідно до поставлених завдань, аргументувати саме такий розподіл та сформулювати специфіку сприйняття теми кожною групою… Для кожної цільової аудиторії Виконавець має запропонувати найбільш ефективні канали поширення інформації і надати прогнозований аналіз охоплення кожної цільової аудиторії”, – зазначено у техзавданні до тендера.
Йдеться про брошури, наліпки, плакати та банери, у яких йтиметься про ВПО. Виконавець може запропонувати також інші формати – на власний розсуд і за погодженням з Центром комунікації КМДА. Крім того, у підрядника має бути власна матеріальна база для здійснення друку – це також прописано в “ТЗ”. Очікувана ціна закупівлі – 377 тис грн, що не надто багато для повноцінної кампанії, але, зазначимо, йдеться лише про поліграфію.
Другий тендер стосується аналогічних послуг, але вже з більш гуманітарної теми “Київ культурний: місто натхнення та підтримки в умовах війни”. Тут загальний цінник трохи менший, лише 330 тис грн, але й обсяг робіт не такий всеосяжний – треба розробити буклети, стікерпаки й “інформаційні інтерактивні конструкції”, присвячені тематиці.
Зазначимо, що обидві кампанії є геть новими для Києва – згадок про них у публічній площині на сайті КМДА чи у комунальних ЗМІ ще не було. Підрядник має розробити піар-стратегію, надрукувати тиражі та розповсюдити матеріали серед “цільової аудиторії” до кінця грудня 2024 року – відтак, на всі роботи він матиме лише 3 тижні (враховуючи час на проведення закупівлі).
Як Володимир Кличко порушував правила на фронті, а Віталій – пішов з радарів на користь секретаря Київради
Нагадаємо, на початку жовтня Інформатор розповідав про те, що Віталій Кличко відправив замість себе у чергову поїздку на фронт з гуманітарною допомогою молодшого брата Володимира. Той відвіз бійцям на Донеччину броньовик Cobra та FPV-дрони. А задля комфорту вдягнувся у тактичне вбрання, що є легким, має чудову теплоізоляцію та, як стверджує виробник, навіть “порушує правила”.
Також ми розповідали про те, що міський голова Києва все частіше доручає участь у публічних заходах замість себе секретарю міської ради Володимиру Бондаренку. Такий висновок Інформатор зробив, проаналізувавши публічну активність Віталія Кличка та його заступника впродовж вересня та жовтня 2024 року. Зазначимо, що впродовж першого місяця осені міський голова не нехтував увагою і частіше з’являвся на публіці, однак вже в середині місяця дещо змістив акценти, залишивши собі лише найважливіші заходи й традиційно – передачу військового обладнання для захисників на фронт.