Віталій Кличко назвав чіткий дедлайн здачі метро на Виноградар: обіцяє, що потяги поїдуть вчасно

До Дня Києва міський голова столиці Віталій Кличко зробив гучну обіцянку стосовно строків добудови продовження “зеленої” лінії метро. Йдеться про дві станції, “Мостицька” та “Проспект Правди” у Подільському районі міста. Мер обіцяє, що обидві станції здадуть впродовж двох років.

Про строки здачі нової ділянки метро на Виноградарі міський голова Києва Віталій Кличко повідомив в ефірі муніципального телеканалу “Київ 24”. За його словами, йдеться не просто про осяжні строки, а про чіткий дедлайн, коли мешканці Виноградаря зможуть скористатися перевагами підземки.

“Протягом двох років вже мешканці Виноградаря зможуть відчути привілеї користування Київським метрополітеном, тобто метро на Виноградар. Станції Мостицька та Правди ми плануємо відкрити протягом двох років”, — зазначив Віталій Кличко.

Міський голова наголосив, що попри війну в країні вкрай важливо підтримувати місто, аби воно не було в занепаді. Та додає, що варто знаходити баланс — столиця минулого року виділила 15% з бюджету на підтримку ЗСУ.

“Ми зараз проводимо багато робіт в місті Києві, але вони мінімальні в порівнянні з довоєнним станом. Але їх потрібно робити, і ключові напрямки — це метрополітен та ключові автомагістралі — артерії нашого міста”, — додав Віталій Кличко.

Зауважимо, що днями виникли побоювання щодо зриву строків будівництва. Справа в тому, що в міста бракує коштів – загалом на прокладання метро на Виноградар до 2026 року передбачено лише 838 млн грн. А у 2025 році планується виділити геть незначну суму в понад 346 млн грн. Своєю заявою Кличко заспокоює мешканців мікрорайону, та як буде розвиватись ситуація насправді, побачимо у найближчому майбутньому.

Будівництво метро на Виноградар виходить на новий етап

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що будівництво метро на Виноградар переходить на новий етап: на майданчику станції “Мостицька” почали зводити діафрагмові стіни, які укріплюватимуть котлован для підземних споруд. Йдеться про один із ключових етапів проєкту, що потребує найвищої інженерної точності та спеціального обладнання. Саме тому компанія-підрядник Autostrada залучила для робіт нову високотехнологічну техніку – бурову установку Casagrande B200 та бентонітовий завод S.A.I.C.I.

Також ми розповідали, що через будівництво кияни матимуть дещо більше незручностей, ніж планувалося. На багатьох ділянках виникла потреба перенести водопровід, каналізацію, електромережі та газові комунікації. Втім, чи вплине це на кінцевий строк здачі об’єкту, невідомо.

Джерело