Вибори все ближче: у київських освітян запитують дані щодо приміщень, і вже збирали директорів шкіл

Схоже, що у Києві підготовка до виборів триває посиленими темпами. Не встиг Інформатор написати, що ЦВК вже “підрихтував” Реєстр виборців, як Telegram-канали розповсюдили листа від однієї з районних адміністрацій до міських шкіл та університетів: у ньому районна влада просить поточнити дані щодо приміщень, доступних для голосування, й облаштування виборчих дільниць.

Документ, у якому затерті геть усі подробиці як про адресата, так і про те, з якої саме РДА він походить, публікують київські Telegram-канали. У ньому одна з районних державних адміністрацій Києва звертається до одного з закладів освіти з вимогою “поновити додаткові відомості щодо приміщень дільничих виборчих комісій та приміщень для голосування виборчих дільниць, які утворені на постійній основі”.

“Додаткові відомості… включають інформацію про доступність цих приміщень для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення”, – розшифровано у тілі документа.

Такий документ, стверджують Telegram-канали, надсилають від імені РДА керівникам шкіл та вишів Києва

Зазначається, що дані треба поновити до дедлайну у березні 2025 року, заповнивши відповідну форму, що додається до електронного листа. Відповідь просять надіслати на адресу тієї ж РДА, яка й робила запит.

Загалом, таке поточнення даних могла б і не свідчити про активність, пов’язану з виборами. Ба більше – публічні коментатори, і сам-таки Віталій Кличко, спростовують чутки про початок передвиборчої кампанії. Але очевидно, що рух в сторону проведення волевиявлення вже почався. Так, 14 лютого київський експерт з питань ЖКГ Олег Попенко написав у соцмережах про проведення засідань “електорального активу” в особі освітян – вони, зазвичай, утворюють і працюють у виборчих комісіях.

“Сьогодні (14 лютого – Ред.) у Києві збирали директорів шкіл по районах, і дали команду активізувати підготовку до виборів”, – зазначив Попенко.

Вибори все ближче: у Києві з’явилася політична реклама, а Кличко вже створює “молодіжку” УДАРУ

Нагадаємо, на початку лютого 2025 року Інформатор писав про те, що у середмісті Києва помітили політичну рекламу. Це прості рекламні плакати з дивним написом і фото ексміністра Ігоря Шевченка, який став відомим завдяки скандальній історії, що сталася у Давосі 6 років тому. Причому це – саме передвиборча реклама, адже QR-код на постерах веде на сайт, де політик розповідає про себе й про те, чому саме його потрібно буде обрати президентом на виборах після завершення війни.

А ще у листопаді 2024-го ми повідомляли, що у партії УДАР Віталія Кличка почали підготовку до виборів. Так можна витрактувати активний набір прихильників, що ведеться у листопаді серед молоді по цілій країні. Ймовірним майбутнім агітаторам пропонують “освітню програму”, що включатиме низку політичних активностей впродовж кількох місяців. А вже зараз у Києві проходить онлайн-“марафон” УДАРу.

Джерело