Новий очільник КМВА Тимур Ткаченко доручив розчистити вулиці Києва від згорілих та знищених ворожими ударами автівок. Він обіцяв приділити цьому увагу в одному зі своїх перших дописів на посаді. Виявилося, що кинутих транспортних засобів у столиці понад тисячу – це надзвичайно багато, враховуючи, що місто розташоване далеко від лінії фронту: відтак, металобрухтом, що захаращував міські вулиці, просто ніхто не займався.
Про доручення вивезти з вулиць Києва автівки, що були знищені російськими обстрілами, і є насправді купками металобрухту Тимур Ткаченко написав у соцмережах. Він зазначив, що таких автівок сила силенна, і їх необхідно вивозити з вулиць, аби привести їх до звичного стану.
“На сьогодні у Києві зафіксовано понад тисячу покинутих автівок. Більшість із них стали символом злочинних дій сусіда-терориста, для якого руйнування й вбивства є головною метою. Водночас багато з цих автомобілів створюють серйозні проблеми: вони звужують проїзд для рятувальної техніки та псують вигляд вулиць і дворів, де їх залишили занепадати”, – зазначив Ткаченко.
За його словами, відповідне доручення вже отримали комунальні служби напередодні. Відтак, з четверга, 16 сісня, почнеться процес вивезення таких транспортних засобів з міських вулиць. А на найближчому засідання Ради оборони міста Тимур Ткаченко обіцяє ще й відпрацювати з профільними службами механізм, завдяки якому такий транспорт евакуйовуватимуть з міських вулиць і надалі.
Зазначимо, що Інформатор вже не раз звертав увагу на необхідність вивезення знищених автівок з міських вулиць. Так, у вересні 2024 року ми зробити репортаж з вул. Мокрої – через понад 8 місяців після того, як житлова багатоповерхівка на ній постраждала від російського обстрілу. Вздовж будинку, як і півроку тому, стояли “запарковані” там чорні вигорілі залишки транспортних засобів.
Припинити зупиняти транспорт під час тривог та наступити “на мозоль” забудовникам – що іще обіцяв розглянути Ткаченко
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що іншим важливим кроком очільника “військової” влади у Києві може стати скасування зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог. За весь час дії цього правила, запровадженого попереднім керівництвом КМВА, кияни подали чимало петицій з проханням припинити зупиняти місто. Зрештою, Київ залишився єдиним містом країни, що зупиняє рух транспорту під час небезпеки. А нардеп Роман Грищук, що відвідав Ткаченка в один з його перших вихідних у кабінеті на Хрещатику, 36 зазначив, що в нього “є відчуття”, що Ткаченко скасує зупинки.
Також ми передавали ще одну тезу від Ткаченка: він назвав головні локації, де переглядатимуть документи про дозволи на забудову. Це “гарячі точки”, де громада Києва веде давню і не завжди успішну боротьбу з забудовниками. Крім того, посадовець обіцяє загалом зосередитись на збереженні архітектурної й культурної спадщини – а тут вже натяк на досить широкий спектр інтересів потужного капіталу у столиці.