Міський голова Києва Віталій Кличко перевірив, як на вул. Кирилівській у Подільському районі столиці переклали трамвайні колії. Ремонт там робили впродовж приблизно року, а колії та загалом асфальт на вулиці замінили на ділянці від Подільського трамвайного депо до вул. Оленівської. Загалом мер залишився задоволений роботами – хоча й не весь задум там вдалося реалізувати повноцінно.
Про перевірку роботи ремонтників Віталій Кличко повідомив у соцмережах. Він розповів, що проїжджу частину й трамвайні колії у Подільському районі ремонтували власними силами КП “Київпастранс”. Так, на локації замінили зношені аварійні колії протяжністю 5,1 км. І ними вже рухаються 4 трамвайних маршрути, каже міський голова.
“Також на ділянці відновили асфальтне покриття проїжджої частини та вимостили тротуари з плитки ФЕМ. Облаштували 10 паркувальних кишень. Задля упередження несанкціонованого паркування встановили антипаркувальні стовпчики”, – додав Віталій Кличко.
До того ж, зазначає міський голова, ремонт робили із дотриманням сучасних вимог щодо інклюзивності. Так, задля створення безбар’єрного середовища робітники облаштували більше 130 понижень на наземних пішохідних переходах і тактильну навігацію вздовж вулиці. Також встановили нове освітлення. Облаштували й підвищену трамвайну зупинку навпроти стадіону “Спартак” у напрямку Куренівки.
Як робили ремонт на Кирилівській: огляд Інформатора та скарги місцевих
Нагадаємо, про те, що великий ремонт трамвайних колій на вул. Кирилівській у Подільському районі Києва завершено, Інформатор написав ще 28 грудня 2024 року. Взагалі, ми не раз писали про заміну колій там – робітники укладали нові рейки із обезшумленням, створюючи сучасну інфраструктуру, аби покращити добробут для місцевих мешканців. Зрештою, трамваї таки вийшли на маршрут.
А ще влітку 2024 року ми розповідали про хід ремонту. Місцеві мешканці почали скаржитися: мовляв, трамвай не ходить Кирилівською понад рік, відтак, порушено транспортне сполучення, і пасажири перевантажують альтернативний транспорт. А в робочих з якоїсь причини скінчилися кріплення рейок до шпал, а також бетонні плити з армованими торцями, які вкладають для зручності між рейками – тож простір всередині почали просто заливати асфальтом: так швидше і дешевше, але не факт, що якісніше.