Аби розв’язати проблему скупчення великої кількості людей на станціях київської підземки після завершення повітряних тривог, метро запускає додаткові потяги. Перевантаження станцій стало справжньою бідою – адже дві лінії, “червона” та “зелена”, зупиняють рух мостами через Дніпро під час загрози для міста. Відтак, диспетчерам доводиться керувати рухом буквально в “ручному” режимі, коли рух понад річкою відновлюється. Цікаво, що міський голова навіть не замислився над тим, аби відкрити рух мостами для потягів метро під час тривоги – це одразу зняло б проблему переповненої підземки.
Про це повідомив міський голова Києва Віталій Кличко під час ефіру на комунальному телеканалі “Київ 24”. За його словами, за приклад може слугувати ситуація 17 листопада, коли столиця пережила масштабний комбінований обстріл з боку ворога – той задіяв водночас і крилаті ракети, і Шахеди.
“Тоді на станціях метрополітену перебувало більше 32 тисяч людей. Це велика кількість, і диспетчери на лінії працюють, фактично, в ручному режимі, бо, коли тривога закінчується, є проблема перевантаження, щоб розвезти людей”, – пояснив Віталій Кличко.
В київського метрополітену, каже міський голова, є не так і багато важелів, які можна задіяти, аби розв’язати проблему. Головний з них – збільшення кількості потягів метро – вже використовується. І тут диспетчери вдаються до певних “хитрощів”.
“Ми збільшили кількість потягів, щоб максимально швидко доставити людей до пункту призначення. Тут є великі виклики, і деякі станції (потяги) проходять транзитно, щоб максимально швидко розвантажити станції”, – пояснив Кличко.
Також, каже міський голова столиці, пасажирам, що перебувають у метро, необхідно уважно дослухатися до інформації з гучномовців, що лунає на станціях. Вони в оперативному режимі застосовуються для донесення актуальних даних про зміни в русі потягів та ситуацію по станціях, каже Віталій Кличко, додаючи, що головним завданням підземки під час повітряних тривог є все ж збереження життів та уникнення травмувань – а забезпечення руху транспорту “вмикається” вже після того, як лунає відбій повітряної тривоги.
Показовий момент: Віталій Кличко ані півсловом не обмовився про можливість відкриття руху мостами для потягів метро у Києві, аби зняти очевидну проблему перевантаження станцій під час тривог. Цей крок одразу розв’язав би питання скупчення пасажирів на станціях, що стають “кінцевими” через розташування біля річки Дніпро. У цей час, зазначимо, потяги міської електрички спокійно курсують обома залізничними мостами через річку, не боячись ворожих обстрілів.
У Києві руйнується підземний перехід над метро “Театральна”
Нагадаємо, днями Інформатор писав проте, що КП “Київський метрополітен” оголосило тендер на обстеження підземного переходу на станції метро “Театральна”, що на “червоній” гілці. Дослідження передбачають оцінку його технічного стану, обґрунтування причин виникнення дефектів, прогнозування та аналіз їхнього подальшого впливу на функціонування переходу. Пропозиції від потенційних підрядників приймаються до 21 листопада, аукціон призначено на 22 листопада.
Також ми розповідали, що табло зворотного відліку часу до прибуття потягу, встановлені в київському метро, отримають другий шанс на життя. Встановлені КП “Київський метрополітен” наприкінці 2020 року, вони мали б відображати на дисплеях інформацію про те, скільки залишилося чекати до посадки у вагон. Проте з’явилися табло не на кожній станції, а існуючі або перестали працювати взагалі, або нескінченно перериваються рекламою, або таймер з’являється на екранах лише час від часу.