Один з найбільших продуктових рітейлерів в Україні – «АТБ» – став одним із перших вітчизняних продуктових ритейлерів, які офіційно приєдналися до «Клубу білого бізнесу». Це спільнота, що об’єднує відповідальних платників податків. Державна податкова служба України визнала компанію та включила до «Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» своїм наказом.
Цей статус є свідченням прозорості бізнес-моделі та постійної відповідальності компанії перед суспільством і державою. «АТБ» стало одним із перших рітейлерів в Україні, хто отримав таку відзнаку.
«Вітаю «АТБ-Маркет» з включенням до “Переліку платників з високим рівнем дотримання податкового законодавства”! Один з найбільших рітейлерів України продовжує демонструвати прозорість у веденні бізнесу та відповідальність у сплаті податків», – прокоментував сталий успіх мережі в «Клубі білого бізнесу» голова парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.
Лідер в галузі та потужний донор бюджету
Протягом багатьох років «АТБ» залишається визнаним лідером українського роздрібного ринку. Компанія очолює ринок за показниками товарообігу, числом торгових точок, асортиментом продукції та кількістю працівників.
«АТБ-Маркет» стабільно утримує статус найбільшого платника податків у ритейлі та серед усіх економічних суб’єктів країни, попри виклики, які приносить війна.
Лише за перше півріччя 2025 року підприємства групи компаній «АТБ» сплатили 18,02 мільярда гривень податків і зборів, що на 35,9% більше, ніж у відповідний період минулого року.
За підсумками 2024 року загальна сума податкових платежів «АТБ» становила 28,61 мільярда гривень. З цієї суми, 18,61 мільярда гривень пішло до державного бюджету, 6,52 мільярда гривень поповнили бюджети місцевих громад, де працюють підприємства «АТБ», а 3,48 мільярда гривень – до цільових державних фондів.
У порівнянні з попереднім роком, податкові надходження компанії зросли на 14%, що дорівнює понад 4 мільярди гривень додаткових надходжень.
Стійка динаміка навіть під час війни
«АТБ» увійшло до першої десятки сотні найбільших платників податків України. Навіть у перший рік повномасштабного вторгнення компанія забезпечила сплату 20,44 мільярда гривень податків і зборів, що становило близько половини всіх податкових надходжень від українського ритейлу.
Від початку війни податкові внески «АТБ» до бюджетів усіх рівнів перевищили 74,11 мільярда гривень. Ці кошти стали важливим ресурсом для фінансування оборони країни, підтримки соціальних програм і відновлення економіки.
Прозорість і відповідальність
Вступ до «Клубу білого бізнесу» ще раз підтверджує, що «АТБ» дотримується найвищих стандартів прозорості та корпоративної відповідальності. Навіть під час війни та значних втрат компанія продовжує інвестувати в розвиток мережі, зберігати робочі місця та виконувати свої податкові зобов’язання.
Для української економіки це не тільки стабільні надходження до бюджету, а й зразок відповідальності для інших бізнесів у взаєминах з державою та суспільством.
Партнерський матеріал