Чоловік придбав SIM-карту для роутера в офіційному магазині оператора. За придбання він заплатив 350 гривень, однак на жодні послуги так і не зміг розраховувати. Свою ситуацію абонент виклав 19 листопада на Facebook.
Згідно з його словами, він поповнив рахунок на 190 гривень для активації тарифу. Проте інтернет так і не запрацював, а на гарячій лінії підтвердили, що сталася помилка з боку оператора.
“Чи хвилює Київстар свою репутацію, або їм байдуже на клієнтів? Хронологія подій: 01.11.2025 я купив SIM-карту для роутера (тариф “СуперГіг”) за 160 гривень. 02.11.2025 я поповнив рахунок на 190 гривень для активації тарифу до 30.11.2025. Але інтернет не з’явився. Під час звернення на гарячу лінію мені підтвердили, що сталася внутрішня помилка: SIM-карту неактивували у системі. І першого платежу вони не бачать, а 190 гривень залишаються на рахунку без послуг. Складається враження, що в магазині мені продали вигадану або вже активовану картку, що просто не працює. Тобто я заплатив 160 гривень за пустоту, а тепер мої 190 гривень також “заморожені”. Моє звернення зареєстровано під номером 13314099, але почалися тільки обіцянки. Спочатку сказали, що все буде вирішено до 12.11.2025, далі перенесли на 13.11.2025, потім на 14.11.2025. Оператор знову відповів: “нічого не можемо, чекайте”. Зараз навіть sms не надсилають про розгляд. Вони взяли мої гроші і зникли. Що ми маємо в результаті: за послуги, які не отримую з початку листопада, мені потрібно платити. Мої гроші у них, а послуг немає. Технічна підтримка лише надсилає SMS “чекайте ще”. Ось мої питання до Київстару: скільки ще триватиме ця “технічна робота”? Я вимагаю термінової активації мого тарифного плану. Також вимагаю компенсації за дні відсутності послуги, яка була оплаченого мною вчасно та у повному обсязі. Чи прочитає це хтось у Київстарі?”
Оператор проігнорував скаргу чоловіка. Нижче ви можете дізнатися більше про SIM-карту для роутера:
Це додаткова SIM-карта, яку можна вставити в роутер і користуватися в місцях, де немає фіксованого інтернету. Додаткова SIM-карта має той же номер, тарифний план та загальний баланс, що й основна.
Як підключити
- При контрактному тарифі безкоштовно отримайте додаткову SIM у будь-якому магазині, де допоможуть її активувати.
- При тарифі передплати безкоштовно отримайте додаткову SIM у будь-якому магазині, де також допоможуть з активацією.
- Придбайте самостійно Smart SIM і підключіть послугу: вставте SIM у телефон, наберіть *111#, потім *243*380XXYYYYYYY#, де 380XXYYYYYYY — номер, до якого хочете підключити SIM. Підтвердження з основного номера: наберіть *243*1*380XXYYYYYYY#, де 380XXYYYYYY — номер нового пакету.
Як відключити
- Надішліть запит *100*93*3# або відвідайте наш магазин.
Скільки це коштує
Плата за користування становить 70 грн/місяць. Зверніть увагу, що для деяких тарифів плата може бути іншою. Щоб переглянути умови вашого тарифу, перейдіть в Мій Київстар. Плата за мобільний інтернет зніматиметься відповідно до умов вашого тарифу з основної SIM.
Як підключити послугу в магазинах Київстар?
Завітайте до магазину Київстар із номером, до якого хочете підключити додаткову SIM. Отримайте SIM-карту, її активують на другий день після підключення, а плата також зніметься через день.
Чи можна підключити SIM для планшета, якщо вже є SIM для роутера?
Не можна підключити SIM для планшета, якщо у вас активована SIM для роутера. Можна підключити лише одну з цих послуг.
