Цієї зими мешканців Києва чекає нова локація для зимових розваг просто неба біля Blockbuster Mall. Найбільший торговий центр столиці розширив і оновив льодову арену, яка матиме площу понад 3,2 тис. кв. м, а загальна площа для розваг становитиме більше 7 тис. кв. м. Саме тут незабаром пануватиме атмосфера свята та казки.
1 грудня 2025 року на проспекті Степана Бандери, 36 відкриється ковзанка “Ice Queen” – нова зона зимового відпочинку біля Blockbuster Mall. Це буде відкрита арена з льодовим полем площею понад 3,2 тис. кв. м, яка стане другою за розміром у Києві після ковзанки на Льодовому стадіоні біля метро “Іподром”.
Загальна площа нової локації досягає 7 тис. кв. м. Тут облаштували теплий павільйон для відпочинку, зону прокату ковзанів усіх розмірів, а також фудкорти з гарячими напоями та смачними стравами. Одною з головних прикрас арени стане ялинка висотою 18 метрів, оточена казковими інсталяціями, серед яких новорічні олені, феї та світлові конструкції.
Організатори подбали про комфорт відвідувачів на випадок відключення електроенергії – на території ковзанки працюватиме пункт незламності. Тут можна зігрітися, випити чаю, кави чи глінтвейну, а також підзарядити телефон або power bank. Ковзанка розрахована на гостей усіх вікових категорій. Святкова музика, фотозони та декоративні світлові елементи мають створити чудову атмосферу дитячої мрії – такою бачать зимові розваги організатори.
Офіційні ціни на катання ще не оголошені, але у грудні 2024 року на меншій ковзанці біля ТРЦ ціни становили 400 грн до 14 січня. Після цієї дати катання у будні коштувало 300 грн, а у вихідні – 400. Якими будуть тарифи на новій льодовій арені, дізнаємося зовсім скоро.
Хто замінить “Континент”, і чому маркети та ТРЦ нині малюють нову розмітку на парковках
Нагадаємо: про закриття мережі супермаркетів “Континент” стало відомо ще 21 жовтня 2025 року. Це локальна столична мережа супермаркетів, яка з’явилась у Києві у 1993 році. У магазині на вул. Якуба Коласа розпочались ремонтні роботи, а в інших локаціях, які ще працювали, проходили шалені знижки “на все” до -70%. Проте, п’ять торговельних точок не залишаться без управління – наступником на цих локаціях стануть магазини мережі “Сільпо”.
Також ми повідомляли, що в Києві стає більше “сімейних” паркомісць для родин з маленькими дітьми. Нещодавно такий формат був доданий до паркувальної пропозиції ТРЦ Lavina Mall на Берківці, незабаром цей тренд підхоплять інші супермаркети, ТРЦ та великі торговельні площі. Це не просто ініціатива маркетологів чи власників ТРЦ, а вимога закону, який нещодавно був прийнятий Верховною Радою.
